X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1394, 16:09
کد خبر: 7839
خبرنگار: niloofar
نظرات: 31

سال سختی را پیش رو داریم

زاغی نژاد: نود و پنج درصد تیم بسته شده است

زاغی نژاد: نود و پنج درصد تیم بسته شده است زاغی نژاد: نود و پنج درصد تیم بسته شده است
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل اینکه شاکله اصلی تیم را از سال گذشته در اختیار داریم نگرانی از بابت تکمیل شدن تیم نداریم و تنها در یکی دو پست احتیاج به تقویت تیم داریم.
قاسم زاغی ن‍ژاد در با اشاره به تمرینات تیم سپاهان به ایسنا اظهار كرد: تمرینات تیم تا 17 تیرماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن راهی تركیه خواهیم شد.
وی با بیان اینكه در تركیه سه دیدار تداركاتی خواهیم داشت، ادامه داد: هنوز در یكی دو پست هافبك و فوروارد احتیاج به بازیكن داریم، اما حدود 95 درصد تیم بسته شده كه می‌توان گفت كه سپاهان جز معدود تیم‌هایی است كه در چنین موقعی تیم تقریبا كامل شده است.
زاغی ن‍ژاد افزود: به دلیل اینكه شاكله اصلی تیم را از سال گذشته در اختیار داریم نگرانی از بابت تكمیل شدن تیم نداریم و تنها در یكی دو پست احتیاج به تقویت تیم داریم.
وی با بیان اینكه سپاهان كارش را خوب شروع كرده‌است، اضافه كرد: به دلیل اینكه خروجی زیادی نداشتیم طبیعتا نیاز زیادی به لحاظ جذب بازیكن نداریم البته می‌دانیم كه سال سختی را در پیش داریم، چرا كه باید در سه جبهه بجنگیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص قرارداد رحمان احمدی گفت: احمدی قراردادش با باشگاه تمام شده، ‌اما هم باشگاه و هم احمدی تمایل به ادامه همكاری دارند و تنها بحث، توافقات مالی است كه این هفته قرار است جلسه‌ای تشكیل شود.
زاغی نژاد تصریح كرد: مشكلی بابت حضور رحمان احمدی در باشگاه نیست، اما هم شرایط رحمان و هم باشگاه اهمیت دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها