X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مرداد 1394, 22:02
کد خبر: 9535
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 20

تک گل شریفی برای پاگشای قهرمان

برتری سپاهان در هفته اول مقابل استقلال خوزستان

برتری سپاهان در هفته اول مقابل استقلال خوزستان برتری سپاهان در هفته اول مقابل استقلال خوزستان
هفته اول لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس
دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان
ورزشگاه: فولادشهر
تماشاگر: 3 هزار نفر
گل‌ها: مهدی شریفی(65) برای سپاهان
اخطارها: عبدالله کرمی، محمدرضا خلعتبری از سپاهان- عبدالهادی خنیفر(64- علی اصغر عاشوری)، میثم دورقی، روح الله سیف اللهی و مهدی زهیوی از استقلال خوزستان
سپاهان: شهاب گردان، وریا غفوری، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، حبیب گردانی، میلاد سرلک(75- رسول نویدکیا)، علی کریمی، محمد رضا خلعتبری(90- وحید نجفی)، مهدی شریفی، احسان حاج صفی و حسین پاپی
سرمربی: حسین فرکی
استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، عبدالهادی خنیفر(، فرشاد جانفزا(76- روح الله سیف اللهی)، مهدی زهیوی، حسین بیت سعید و فرشاد سالاروند
سرمربی: عبدالله ویسی
کادر داوری: حسن اکرامی، سعید علی نژادیان، قهرمان نجفی و علی صفائی
شرح بازی:
سپاهان بر خلاف آنچه در هفته‌های پایانی فصل گذشته نمایش می‌داد این بازی را چندان خوب آغاز نکرد و این استقلال خوزستان بود که دقایق اولیه بازی را مال خود کرده بود و حتی نزدیک بود با چند اشتباه مدافعان سپاهان به گل هم برسد اما تیزهوشی شهاب گردان مانع باز شدن دروازه میزبان شد. در ادامه کم کم سپاهان به خود آمد و بازی را در دست گرفت. شاگردان فرکی تا پایان نیمه نخست دو- سه موقعیت بسیار خوب توسط مهدی شریفی و احسان حاج صفی داشتند اما هیچ کدام راهی به دروازه پیدا نکرد تا مدافع عنوان قهرمانی نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان رسانده باشد.
فرکی نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد و آن هم عوض کردن جای پاپی و حاج صفی در دو سمت زمین بود. حاج صفی که برای اولین بار به عنوان وینگر راست بازی می‌کرد فقط 20 دقیقه زمان می‌خواست تا اولین پاس گل فصلش را ثبت کند. ارسال او و ضربه تمام کننده شریفی لحظه سرنوشت بازی را رقم زد تا طلسم سپاهان در این بازی هم از بین برود.
سپاهان پس از گل تقریباً تا دقایق پایانی بازی توانست بازی را کنترل کند و البته چندین موقعیت خوب برای دو برابر کردن اختلافش داشت اما در نهایت قهرمان فصل گذشته با همان تک گل اواسط نیمه دوم فصل را آغاز کرد.
شرح گل:
1-0(65- سپاهان)- حاج صفی که در نیمه دوم در سمت راست بازی می‌کرد با پای چپ روی دروازه ارسال کرد تا آنجا مهدی شریفی با ضربه سر قفل دروازه استقلال با بشکند.
دقایق حساس:
دقیقه 20- ارسال حبیب گردانی از سمت چپ با کنترل زیبای شریفی همراه بود اما ضربه چیپ او در حالت تک به تک با دروازه بان از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22- شوت سرکش احسان حاج صفی از فاصله‌ای 25 متری زوزه کشان از کنار دروازه به بیرون رفت.
دققه 45- ضربه ایستگاهی احسان حاج صفی با واکنش زیبای دروازه بان استقلال راهی به دروازه پیدا نکرد.
دقیقه 62- ارسال زهیوی از سمت راست با ضربه سر جان فزا همراه شد که با طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 68- عاشوری از زمین خودی پا به توپ پیش رفت و با شوتی قصد بازکردن دروازه را داشت که گردان با واکنش عالی توپ را دفع کرد.
اتفاق ویژه:
حضور میلاد سرلک جوان از ابتدای بازی و همچنین غیبت هر 3 خارجی سپاهان یعنی لوسیانو پریرا، فوضیل موسایف و لئوناردو پادووانی از مهم‌ترین اتفاقات بازی بود.
بهترین بازیکن:
شهاب گردان با واکنش‌های زیبایش سپاهان را در این بازی نگه داشت تا در اواسط نیمه دوم سپاهان با تک گل شریفی پیش بیافتد. در این بازی همچنین حاج صفی نیز که پاس گل داد و دو موقعیت خوب ایجاد کرد از خوب‌های این بازی بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها