X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مرداد 1394, 22:08
کد خبر: 9538
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 11

استقلال در ادامه لیگ هر تیمی را اذیت می‌کند

فرکی: داربی جام ندارد اما برای ما سوپرجام است

فرکی: داربی جام ندارد اما برای ما سوپرجام است فرکی: داربی جام ندارد اما برای ما سوپرجام است
به گزارش طوفان زرد به نقل از ایمنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشحالم که به بهانه فوتبال در خدمت شما هستم، بازی اول لیگ مقابل تیمی بود که نسبت به سال گذشته متفاوت شده بود و قابل پیش بینی بود که انگیزه بالا و جوان گرایی این تیم به داد استقلال برسد. شما در ادامه لیگ خواهید دید که این تیم هر حریفی را اذیت می کند.
وی ادامه داد: ما به برد امروز نیاز داشتیم و خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم تا در ادامه شکل بهتری بگیریم. ما در چهار بازی خانگی ابتدای فصل باید به فکر جمع آوری امتیازات باشیم.
سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: امروز می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما استرس در بازی های خانگی بر روی بازیکنان تأثیرگذاشته بود. البته استقلال هم می توانست گل بزند ولی باید این مساله را بگویم که شهاب گردان یک روز خوب را رقم زد و توانست سه امتیاز را به تیم تقدیم کند. آن هم مقابل حریفی که بسیار خطرناک بود. امروز دفاع کار خود را به خوبی انجام داد.
فرکی در مورد اخطارهای بی مورد بازیکنان سپاهان به خاطر اعتراض های پیاپی گفت: سال پیش هم این موضوع بود ما تذکر زیادی دادیم، باید نگاه خود را تغییر بدهیم، قبل از هر چیزی به بازیکنان تأکید می کنم که به داور اعتراض نکنند و خود داوری نکنند. چون این قضیه تمرکز داور را به هم می زند و ممکن است به ضرر تیم باشد. ما بازی های خانگی بسیار زیادی داریم و باید امتیازات کامل را جمع آوری کنیم.
وی در مورد داربی اصفهان گفت: بازی با ذوب آهن بسیار خاص خواهد بود و اسم سوپرجام روی این بازی گذاشته شده هرچند جام نمی دهند اما ما به نیت سوپر جام بازی می کنیم. ما احترام زیادی برای ذوب آهن قائل هستیم و دوست داریم این بازی زیبا و تماشاگر پسند شود.
فرکی در مورد جا به جایی های انجام شده در خط حمله گفت: هر چهار بازیکن تهاجمی ما توانایی بازی در پست های مختلف را دارند، خودم خواستم که جای بازی آنها را عوض کنم تا تمرکز حریف به هم بخورد.
سرمربی سپاهان پیرامون عملکرد گردانی بازیکن جدید سپاهان گفت: از بازی او راضی بودم، گردانی مدت ها در شرایط بازی نبود، در ترکیه هم مصدوم شد اما انگیزه دارد که خود را اثبات کند و مطمئنا بهتر خواهد شد. سرلک هم در این بازی هم نمره خوبی گرفت.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها