X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مرداد 1394, 20:38
کد خبر: 9539
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

دیپون حامی مسابقات پیشبینی هواداران سپاهان

اعلام نتایج اولین دوره مسابقات پیشبینی طوفان زرد

اعلام نتایج اولین دوره مسابقات پیشبینی طوفان زرد اعلام نتایج اولین دوره مسابقات پیشبینی طوفان زرد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، اسامی کاربرانی که نتیجه دیدار هفته اول رقابت های لیگ برتر را درست پیشبینی کرده بودند مشخص شد:
بر این اساس از میان اعضای شرکت کننده در این مسابقه ، 93 درصد به پیروزی سپاهان ، 6 درصد به تساوی و 1 درصد شکست سپاهان را پیشبینی کرده بودند که تنها افراد زیر موفق شده بودند نتیجه دقیق این دیدار را حدس زده و در سیستم پیشبینی پایگاه خبری طوفان زرد ثبت نمایند:

نام های کاربری:
arash100 ، ma.va ، mahdibb


لازم به ذکر است پس از برگزاری چهارمین دوره این مسابقه (مقابل فولاد خوزستان) و مشخص شدن افراد برتر هر چهار دوره ، گروه مواد غذایی دیپون به قید قرعه به 8 نفر از این عزیزان جوایزی اعطا خواهد کرد. همچنین به قید قرعه به دو نفر از عزیزانی که فارغ از پیشبینی نتیجه صحیح ، حداقل یکبار در این مسابقات شرکت کرده باشند جوایزی تعلق خواهد گرفت.
لازم به ذکر است پس از قرعه کشی نهایی در پایان چهارمین دوره مسابقه پیشبینی ، هدایای مربوطه طی مراسمی با حضور همه و اطلاع قبلی برندگان و به میزبانی مشترک دیپون و طوفان زرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است شما عزیزان می توانید تا سوت آغاز دیدار سپاهان و ذوب آهن در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در دومین مسابقه پیشبینی طوفان زرد شرکت نمایید.
بدین منظور کافی است از طریق لینک زیر به این صفحه وارد و نتیجه مورد نظر خود را ثبت نمایید:

اعلام نتایج اولین دوره مسابقات پیشبینی طوفان زرد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها