X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 تیر 1395, 00:03
کد خبر: 19064
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

هرسه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان با شهدای دیار سپاهان
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه چند شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.
با شهدای دیار سپاهان

زندگی نامه: محمدعلی رسولی، پنجم آذر 1337، در شهر وزوان از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه چشم به جهان گشود. پدرش میرزا حسن، دامپرور بود و مادرش صاحب جان نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. شانزدهم ارديبهشت 1361، در سومار بر اثر اصابت ترکش خمپاره توسط نیروهای عراقی شهيد شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.


زندگی نامه: عباس مومنی، ششم فروردين 1339، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش حسن، راننده بود و مادرش زهرابيگم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند. معلم بود. از سوی هلال احمر در جبهه حضور يافت. بيست و هشتم بهمن 1360، با سمت امدادگر در مریوان بر اثر سرما زدگی بلاياي طبيعي شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.


زندگی نامه: علی شاه سنایی، متولد ۱۳۶۴ از نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله‌ بنی هاشم و مبارزه با تروریست های تکفیری عازم سوریه شد و در 30 اذر 1394 به مقام رفیع شهادت نائل گردید. شهید علی شاهسنایی نهمین شهید مدافع حرم اصفهان است که در پنجم دی 1394 در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد. از این شهید 30 ساله، دختری یک ساله به نام زهرا به یادگار مانده است. وصیت نامه این شهید گرانقدر سندی برگرفته از عمق اخلاص و معرفت اوست چرا که پس از شهادت به وحدانیت خدا، با پروردگار خویش عهد بست که در این دنیا جز به فرمان او نباشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها