X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1395, 00:08
کد خبر: 19754
خبرنگار: HSH
نظرات: 1

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان با شهدای دیار سپاهان
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه چند شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.



با شهدای دیار سپاهان

زندگی نامه: علی شیروانی جوزدانی، بيست و يكم خرداد 1345، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش محمود، خرازي بود و مادرش ايران نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند. تعمیرکار خودرو بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. بيست و سوم تير 1361، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شکم شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.


زندگی نامه: عبدالرضا خسروپور، بيست و چهارم مرداد 1336، در شهرستان اليگودرز چشم به جهان گشود. پدرش مهدیقلی، بازنشسته مخابرات بود و مادرش اقدس خانم نام داشت. تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند. به عنوان ستوان یکم ارتش در جبهه حضور يافت. بيست و چهارم تير 1359، با سمت توپ چی در نفت شهر بر اثر اصابت ترکش توسط نیروهای عراقی شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای اصفهان واقع است.


زندگی نامه: محمدرضا فروغی دهنوی، هفتم تير 1342، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش محمدحسن، فرش فروش بود و مادرش طلعت نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. تعمیرکار خودرو بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. سي و يكم تير 1361، در شرق بصره عراق بر اثر اصابت گلوله به سر شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها