X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1395, 00:01
کد خبر: 19931
خبرنگار: HSH
نظرات: 2

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان با شهدای دیار سپاهان
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه چند شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.



با شهدای دیار سپاهان

زندگی نامه: مجید استکی اورگانی، يكم آذر 1345، درروستاي اورگان از توابع شهرستان چادگان چشم به جهان گشود. پدرش علی، کارگر بود و مادرش پري نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند. کارگر بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. سوم مرداد 1362، در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای اصفهان واقع است.


زندگی نامه: محمود داوری دولت آبادی، بيست و دوم دي 1342، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش حسن، کارخانه توکل بود و مادرش منور نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند. کفاش بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. يكم مرداد 1362، در هورالهویزه بر اثر اصابت ترکش شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.


زندگی نامه: مهدی ابرقویی نژاد، چهارم خرداد 1343، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش محمود، بازنشسته ارتش بود و مادرش فاطمه نام داشت. دانش آموز چهارم متوسطه در رشته اقتصاد بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. هفتم مرداد 1361، در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها