X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 شهریور 1395, 09:47
کد خبر: 20179
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

استارت باواریایی ها با شش گل

استارت باواریایی ها با شش گل استارت باواریایی ها با شش گل
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
استارت باواریایی ها با شش گل

در آغاز سومین هفته از رقابتهای لیگ جزیره تاتنهام و لیورپول در وایت هارت لین به مصاف یکدیگر رفتند که ابتدا قرمز پوشان با پنالتی میلنر از تاتنهام جلو افتادند اما تیم میزبان در نیمه دوم موفق به جبران گل خورده شد و دو تیم در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.چلسی در خانه با سه گل میهمان خود تیم برنلی را شکست داد تا به سومین برد متوالی اش در این فصل دست یابد.شاگردان ونگر در تیم آرسنال پس از آن که در دو دیدار قبلی موفق به پیروزی نشده بودند ، اینبار در خانه واتفورد با برتری سه بر یک به اولین پیروزی خود در این فصل رسیدند.منچستر یونایتد به لطف گل دیرهنگام راشفورد مقابل هال سیتی به سختی به سومین برد خود دست یافت. در آخرین دیدار این هفته نیز منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد سه بر یک بر وستهام غلبه کرد و مانند شیاطین سرخ و آبی های لندن به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت.در پایان این هفته ، منچستر سیتی ، چلسی و منچستر یونایتد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


از سری رقابتهای هفته دوم لالیگا اسپانیا کهکشانی ها در خانه دو بر یک مقابل سلتاویگو به برتری رسیدند.دیگر تیم مادریدی نیز در خانه لگانس به تساوی بدون گل رضایت داد تا دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بماند.آبی اناری های بندر بارسلون هم که به مصاف اتلیتکو بیلبائو رفته بودند ، با یک گل موفق به شکست این تیم شدند و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کردند. تک گل کاتالان ها را راکیتیچ به ثمر رساند. پس از پایان رقابتهای لالیگا در ایستگاه دوم،لاس پالماس با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا در صدر قرار دارد ، رئال مادرید جایگاه سوم را کسب کرده و اتلتیکو نیز با دو امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است.


رقابتهای بوندس لیگا آلمان با پیروزی قاطع بایرن مونیخ مقابل وردربرمن آغاز شد.باواریایی ها در ورزشگاه خانگی خود وردربرمن را به توپ بستند و با شش گل مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند تا آغازی مقتدرانه در این فصل از رقابتها داشته باشند.دیگر رقیب شاگردان آنچلوتی، دورتموند نیز در خانه پذیرای ماینتس بود.آنها نیز موفق به شکست حریف خود شدند اما این پیروزی به اندازه پیروزی حریفشان مقتدرانه نبود و زنبور ها تنها با دوگل بر ماینتس غلبه کردند آن هم در حالی که ماینتس موفق شد یک گل را پاسخ دهد.در پایان هفته نخست، بایرن مونیخ و ولفسبورگ در رده های اول و دوم قرار گرفتند.دورتموند نیز رده چهارم جدول را به نام خود کرد.


هفته دوم رقابتهای سری آ ایتالیا در روز نخست با برد بانوی پیر و شکست آث میلان همراه بود.یوونتوس به مصاف لاتزیو رفت و در خانه حریف با برد یک بر صفر موفق به کسب سه امتیاز خارج از خانه شد.اما آث میلان که در خانه ناپولی به مصاف این تیم رفته بود ، در دیداری پرگل شکستی دراماتیک را تجربه کرد.میلان در این دیدار ابتدا دو بر صفر از میزبان عقب افتاد اما تا پایان نیمه نخست موفق به جبران دو گل خورده شد.این پایان کار نبود و ناپولی در دقایق پایانی دو گل دیگر وارد دروازه میلانی ها کرد و پیروز از این دیدار جذاب خارج شد.اینتر در خانه به استقبال پالرمو رفت که مقابل این تیم نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد.دیدار آ اس رم و کالیاری در خانه کالیاری چهار گل به همراه داشت که سهم هر تیم دو گل بود و دو تیم به یک امتیاز از این دیدار بسنده کردند.
در پایان دومین هفته از سری آ جنوا در صدر قرار گرفت و یوونتوس ، آ اس رم ، آث میلان و اینتر میلان به ترتیب رده های بعدی جدول را به نام خود به ثبت رساندند.


قطار رقابتهای لوشامپیونه فرانسه با پیروزی دو بر صفر مارسی مقابل لوریان به ایستگاه سوم رسید.لیون در خانه دیژون متحمل شکست چهار بر دو شد.لیل در دیدار مقابل میزبان خود ،نیس، به تساوی یک بر یک رضایت داد و پاری سن ژرمن پس از دو پیروزی متوالی ، اینبار مقابل موناکو طعم شکست سه بر صفر خارج از خانه را چشید.در پایان رقابتهای این هفته،گنگام و موناکو در رده های اول و دوم قرار دارند ، پاری سن ژرمن نیز رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها