X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1395, 10:27
کد خبر: 21096
خبرنگار: hajiia
نظرات: 1

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان: شهید عباس طحانی

با شهدای دیار سپاهان: شهید عباس طحانی با شهدای دیار سپاهان: شهید عباس طحانی
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه چند شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.
با شهدای دیار سپاهان: شهید عباس طحانی

شهید عباس طحانی
عباس از کودکی کار می کرد وضع مالی خوب نداشتند او مجبور بود در کوره پز خانه به کاری طاقت فرسا بپردازد. پس از رسدین به سن نه سالگی وارد کارخانه آذر اصفهان شد. وی در این مدت سخت کار کرد و در سن هفده سالگی زندگی را به سنت پیامبر نورانی ساخت. حاصل ازدواجش دو فرزند است. عباس بسیار با اراده و با شهامت بود. شبها درس می خواند روز ها کار می کرد قبل از ازدواجش به ورزش کاراته روی آورد و در اصفهان سه بار موفق به اخذ مقام اول شد و در مسابقات سراسری و شهرستانی دیگر نیز افتخار آفرین بود. در منطقه خوراسگان اصفهان باشگاهی راه انداخت و از این طریق در کنار ورزش به روشنگری و ارتقاء سطح فکری جوانان این منطقه اهتمام ورزید.
از ویژگی های خاص عباس گشاده رویی و خوش خلقی اوست. او اهتمام داشت که به وسیله ورزش جوانان را جذب اسلام کن او معتقد بود ورزش می تواند برای انسان معرفت ساز باشد. با آغاز جنگ تحمیلی وارد جبهه های حق علیه باطل شد و در عملیات فتح المبین و بیت المقدس شرکت کرد و در آخر در عملیات بیت المقدس مورد اصابت خمپاره صد و بیست قرار گرفت و جام شهادت را نوشید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها