X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1394, 09:15
کد خبر: 10626
خبرنگار: alireza mousavi
نظرات: 7

سپــاهان و جذب سی هزار هوادار!! / پاسخی برای مدیر عامل محترم

سپــاهان و جذب سی هزار هوادار!! / پاسخی برای مدیر عامل محترم جناب باقریان عزیز! شما به عنوان مدیر عامل باشگاه سپــاهان یکی از اهداف سه گانه خود را جذب سی هزار هوادار اعلام کرده اید!!
کاری به سرخ آبی هـای تهران ندارم امــا تیم هایی مثل تراکتور و فـولاد که برای یک بازی نه چندان مهم سی تا چهل هزار هوادار را به استادیوم می آورند و همیشه مسابقات سپــاهان را به کم تماشاگر بودن محکوم می کنند این حرف های شما را هم دست آویز خود قرار خواهند داد..
به نظر من سپــاهان هواداران بسیاری دارد که به دلایل مختلف از حضور در استادیوم و عرض اندام برای دیگر تیم ها خودداری می کنند. دلایلی مانند نبود یک استادیوم بزرگ و استاندارد در نزدیک شهر، حضور همزمان یک تیم بزرگ و قدیمی دیگر در اصفهان مانند ذوب آهن که هواداران خود را نیز دارد، اغنای هواداران از افتخارات ملی و علاقه مندی آنها به کسب افتخارات برون مرزی و بین المللی، عدم وجود و یا ناکافی بودن فعالیت های مؤثر فرهنگی و رسانه ای و ... ( از یاد نمی بریم افتتاحیه اولیه ورزشگاه نقش جهان را که سپــاهان توانست در یک مسابقه حدود 50 هزار هوادار طلایی پوش را دور هم جمع کند. )
بنابراین شما باید در درجه اول در جهت تکمیل این ورزشگاه بزرگ اقدام کنید و به موازات آن فعالیت های تبلیغی و رسانه ای خود به خصوص در میان جوانان و نوجوانان را وسعت بخشید؛ ضمن آنکه به طور عملی و نه در حد شعار به افق هـای دور دست و کسب افتخارات بین المللی چشم بدوزید.
موفق باشید و پایدار..

.....
علیرضا موسوی - 26 مــرداد مــاه 94
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها