X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 آذر 1394, 12:52
کد خبر: 13141
خبرنگار: niloofar
نظرات: 2

پرسپولیس باید در 90 دقیقه حذف می‌شد

احسان پهلوان: سپاهان از بحران خارج شده

احسان پهلوان: سپاهان از بحران خارج شده احسان پهلوان: سپاهان از بحران خارج شده
هافبک ذوب‌آهن گفت: تجربه بالای بازیکنان سپاهان باعث خواهد شد تا آنها بهترین بازی فصل خود را در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ارائه کنند.
احسان پهلوان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به سخت بودن دیدار فردای ذوب‌آهن مقابل سپاهان یادآور شد:« با آمدن استیماچ و پیروزی که مقابل نفت تهران برای سپاهان به دست آمد این تیم از بحران خارج شده و علاوه بر آمادگی فیزیکی خوبی که داشتند از لحاظ روانی هم در وضع ایده‌الی قرار گرفتند. بازیکنان سپاهان با تجربه بالایی که دارند قطعا بهترین بازی فصل خود را در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ارائه خواهند کرد. ما با توجه به حساسیت بالایی که این بازی دارد سعی کردیم بهتر از گذشته تمرین کنیم تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.»

وی با انتقاد از اینکه مجبورند 4 روز یک بار بازی کنند و این موضوع فشار زیادی را روی بازیکنان ذوب‌‌آهن می‌آورد، خاطرنشان کرد:« انجام بازی در فاصله کوتاه اجازه نمی‌دهد در شرایط خوبی بازی کنیم و به همین دلیل کیفیت بازی‌های فوتبال ایران افت پیدا می‌کند. ما روز جمعه در قم بازی خیلی سختی را برابر صبا انجام دادیم و فردا در فاصله‌ای بسیار کوتاه ناچاریم که بازی دیگری را انجام دهیم. 4 روز بعد از بازی فردا هم باید به مصاف پدیده برویم. خوب در چنین وضعی فرصت کافی برای ریکاوری هم نداریم. البته این مشکل برای تمامی تیم‌هایی که به مراحل پایانی جام حذفی رسیده‌اند وجود دارد و اگر دوست داریم که فوتبال زیبا ببینیم لاجرم باید تمامی امکانات به صورت یکسان برای‌مان فراهم شود.»

هافبک ذوب آهن در مورد مشکلاتی که کیفیت بد چمن ورزشگاه فولادشهر برای بازیکنان ایجاد می‌کند، عنوان کرد:«‌ این موضوع علاوه بر آنکه مانع گردش مناسب توپ روی زمین می‌شود، مشکلات دیگری هم برای بازیکنان ایجاد می‌کند چرا که فشار زیادی به ساق‌ها و زانوها وارد می‌کند. یکی از نگرانی‌ها ما در حین بازی این است که به گونه‌ای از بین دو مدافع حریف به همدیگر پاس بدهیم که بر اثر خرابی چمن مسیر توپ عوض نشود. با این حال ما حداکثر تلاش خود را می‌کنیم که همچون دیدار با راه‌‌آهن و پرسپولیس در این بازی هم برنده از زمین خارج شویم.»

وی با اشاره به این نکته که ای کاش پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد تا راحت تر این تیم را حذف می‌کردیم، بیان کرد:« پرسپولیس تا زمانی که 11 نفره بود خیلی بهتر بازی می‌کرد و توپ را بهتر می‌توانستیم در زمین به گردش دربیاوریم. متاسفانه وقتی 10 نفره شدند، شیوه بازی‌شان تغییر کرد و بالاجبار اتوبوسی دفاع کردند. این شیوه بازی آنها باعث شد بازی به وقت اضافی کشیده و در آن زمان قفل دروازه این تیم شکسته شود.»

پهلوان درباره شرایط تیم ملی امید و اینکه این تیم می‌تواند با وجود بازیکنانی مثل او طلسم 40 ساله صعود به المپیک را بشکند، تصریح کرد:« یکی از نکاتی که خود مرا خیلای امیدوار به صعود کرده وجود بازیکنانی است که در تیم‌های خود بسیار تاثیرگذار هستند. سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، میلاد و مهرداد محمدی، روزبه چشمی و ... با مربیگری خوب محمد خاکپور توانایی آن را دارند که این بار فوتبال ایران را المپیکی کنند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها