X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آبان 1392, 03:07
کد خبر: 5702
خبرنگار: Mh_71
نظرات: 7

سپاهان مریض است اما دوای دردش کنارگذاشتن کرانچار نیست

سپاهان مریض است اما دوای دردش کنارگذاشتن کرانچار نیست سپاهان مریض است اما دوای دردش کنارگذاشتن کرانچار نیست
سپاهان مریض است اما دوای دردش کنارگذاشتن کرانچار نیست.پس حیا کن رها کن را همینجا باید تمام کرد.

وضعیت حال حاضر سپاهان فقط حاصل تفکرات سرمربی تیم نیست بلکه جمع بدشانسی ها و اشتباهات فصل نقل و انتقالات سهم بیشتری در وضعیت کنونی دارند جایی که یکی از مهره های ثاثیر گذار فصل گذشته به نام خلعتبری به شکلی باور نکردنی و به راحتی از تیم جدا شد و مهاجم گلزن تیم هم در فاصله کمی از اغاز لیگ مصدوم شد.داستان جباری و نویدکیا هم که قرار بود ژاوی و اینیستای سپاهان باشند هم که جای خودش! که فقط حسرتش برایمان ماند ...اینها مواردیست که اگر به ان توجه نکنیم فقط سردرگم میشویم چرا که میفهمیم تیم مشکل دارد اما قسمت بزرگ مشکل را نمیبینیم.
اگر بهترین تیمهای دنیا را هم در نظر بگیرید در چنین وضعیتی که شاید هر 100 سال یک بار اتفاق بی افتد نمیتوانند مثل سابق باشند.
بازیکنی مانند ابراهیمویچ یک تنه پاریسن ژرمن را دگرگون کرد.اوزیل در ارسنال نیز همینطور.بنابر این حتی تک بازیکن هم در تیم خودش تاثیرگذار است چه رسد به جمع نویدکیا خلعتبری سوکای و جباری در سپاهان.پس در حال حاضر خود کرانچار هم مثل من و شما شاید مبهوت مانده است! وقتی مهاجم تیم های پایه و نه چندان موفق بارها توسط کرانچار به کار گرفته میشود دیگر وضعیت او را درک کنید.حیا کن رها کن نه تنها کمکی به تیم نمیکند بلکه عرصه را برای سرمربی هم تنگ تر میکند.البته ذکر این نکته مهم است که خود طرفداران هم دقیقا هدفشان از این شعار اتمام کار کرانچار در تیم نیست بلکه انها اعتراض خود نسبت به وضعیت فعلی را در قالب این شعار بیان میکنند.
سپاهان همان سپاهان است و به قول معروف شیر در هر شرایطی شیر است فقط در حال حاضر مثل گذشته نیست کمی خسته و کمی زخم خورده است.اما همین سپاهان زخم خورده هم هنوز غرور و صلابت خود را حفظ کرده چرا که اگر این چنین نبود تیم های مدعی و بالانشین جدول شکارش نمیشدند.پس جای نگرانی نیست
سپاهان

در حال حاضر اگر مدیریت جدید باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل فعالانه رفتار کند میتوان همچون چندین سال گذشته شاهد موفقیت های سپاهان بود.هواداران سپاهان نقش مدیریت را در دوران محمدرضا ساکت درک کرده اند و به نقش مهندس ترابیان هم در تیم ایمان دارند اگر ایشان و کرانچار در این برهه امادگی برطرف کردن مشکلات تیم را داشته باشند با امیدواری به اینده سپاهان در این فصل نگاه میکنیم. گذشته از ان اینطور که به گوش میرسد گویا قرار است سپاهان در نیم فصل دوم پس از سالها دوباره به خانه خودش برگردد.هرچند خانه سپاهان نیمه کاره است اما در شرایط کنونی همین خانه نیمه کاره هم غنیمت است.بازگشت دوباره سپاهان به اصفهان و حمایت چند برابر از تیم هم میتواند روحیه تیمی را افزایش دهند و موجب نتایج بهتر شود.
درپایان باید گفت که اوضاع سپاهان رو به راه نیست اما نباید به یک باره ناامید شد و یا فقط از درد این که از نتایج تیم راضی نیستیم همه چیز را بر سر مربی تیم خالی کنیم.اکنون تنها کاری که میتوان کرد 2 مورد است 1-درخواست مجدانه از مهندس ترابیان برای ترمیم نقاط ضعف تیم به خصوص خط حمله 2-خواست مجدانه از جناب زرگر استاندار جدید استان اصفهان برای بازگشایی هرچه زودتر ورزشگاه نقش جهان.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها