X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1392, 17:57
کد خبر: 6674
خبرنگار: majidsad
نظرات: 5

سپاهان، سپاهان شد

سپاهان، سپاهان شد سپاهان، سپاهان شد
آن زمان كه سپاهان براي هفت هفته متوالي رنگ برد را نديد اينطور به نظر مي رسيد كه تيم اصفهاني در اين فصل نشاني از آن مـدعـي هميشگـي قهرماني ندارد. اما با پيروزي مهم خارج از خانه برابر تراكتورسازي، ورق برگشت وسپاهان بــه جـمــع مــدعـيــان بــازگـشــت.

بــرد قــاطــع خــانـگــي بـرابـر فجرسپاسي ته جدولي هم كمك كرد تا طلايي پوشان ديار نصف جهان به روند موفقيت آميز خود ادامه دهند. هرچند بـا تـوجـه بـه بـردهاي پياپي پرسپوليس در هفته هاي اخير، فاصله سپاهان با صدر جدول روي عدد 6 ثابت ماند اما اين دو برد هواداران اين تيم را به ادامه فصل اميدوار كرد. ‌

تولد يك ستاره؟

مهدي شريفي هفته گذشته با گلي كه به تراكتورسازي زد، طلسم گل نزدن هاي سپاهان را شكست و با تأثيرگذاري روي گل دوم اين تيم هم لقب ستاره بازي مهم آن هفته را به خود اختصاص داد. اين بازيكن جوان در ديدار با فجر هم درخشيد و با دو گلي كه به ثمر رساند براي دومين هفته پياپي ستاره سپاهان شد. هرچند به صرف درخشش در دو مسابقه نمي توان يك بازيكن را ستاره ناميد ولي عملكرد خوب اين بــازيـكــن اصـفـهـانـي بـراي سپـاهـان كـه همـواره بـه تكيـه بـر ستاره هاي غيربومي متهم بوده اتفاق مهمي است.

روز علي كريمي ها

در روزي كــه عـلــي كــريـمــي مـعــروف بــا گـشــودن دروازه مـــس كـــرمـــان آن هـــم درســـت در آخـــريــن لـحـظــه بــازي، تـراكتورسازي را از دومين شكست پياپي نجات داد، يك عـلـي كريمي جوان تر و ناشناخته تر هم در اصفهان براي سپاهان گلزني كرد و يك گل از مجموع سه گل اين تيم را وارد دروازه فـجـر نمود تا در فصلي كه شايد آخرين سال بازيگري شماره 8 اسطوره اي باشد، نويد ظهور يك علي كريمي جديد را به فوتبال ايران بدهد! البته كه كريمي هم مثل شريفي در ابتداي راه قرار داشته و هنوز با ستاره شدن فاصله دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها