X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1394, 12:40
کد خبر: 15088
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

اعتصابی در کار نبود

خوروش: مدیرعامل قول برطرف شدن مشکلات مالی را به بزرگترهای تیم داد

خوروش: مدیرعامل قول برطرف شدن مشکلات مالی را به بزرگترهای تیم داد خوروش: مدیرعامل قول برطرف شدن مشکلات مالی را به بزرگترهای تیم داد
مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: مدیرعامل باشگاه با بزرگترهای تیم در خصوص مسائل مالی جلسه‌ای برگزار کرد و به آنها قول مساعد برطرف شدن مشکلات مالی را داد.

بهع گزارش طوفان زرد،رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه آیا با وجود اعتصاب بازیکنان در تمرین روز گذشته تیم به دلیل مشکلات مالی، آنها در تمرین امروز حضور پیدا کرده‌اند، گفت: نمی‌دانم چرا و بر چه اساسی برخی اعلام کردند که تمرین روز گذشته سپاهان به دلیل اعتصاب بازیکنان برگزار نشد، چون مطابق هر هفته روز گذشته جلسه آنالیز داشتیم و در حال حاضر نیز تمرین تیم از ساعت 11:30 امروز با حضور همه بازیکنان در محل باغ فردوس در حال برگزاری است.

وی افزود: در مورد مشکلات مالی هم باید بگویم در لیگ امسال تقریبا همه باشگاه‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند اما با درایتی که مدیرعامل و هیئت مدیره دارند اجازه نمی‌دهند تمرینات تیم به خاطر این مسائل تعطیل شده یا تیم بازی نکند. بعد از جلسه آنالیز روز گذشته مدیرعامل باشگاه با بزرگترهای تیم در خصوص مسائل مالی جلسه‌ای برگزار کرد و به آنها قول مساعد برطرف شدن مشکلات مالی را داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها