X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1394, 14:45
کد خبر: 15127
خبرنگار: niloofar
نظرات: 30

برای سپاهان «آه» نکشیدم

فرکی: پیش بینی این روزها را برای سپاهان می کردم

فرکی: پیش بینی این روزها را  برای سپاهان می کردم فرکی: پیش بینی این روزها را  برای سپاهان می کردم
سرمربی سابق سپاهان گفت: مطمئن بودم می توانیم شرایط تیم سپاهان را بهتر کنیم اما متاسفانه به من فرصت ندادند.
صحبتهای اخیر کارلوس کی روش و انتقادات او از افراد مختلف باعث شد تا با حسین فرکی تماس بگیریم. سرمربی سابق سپاهان یکی از افرادی بود که نام او از زبان کی روش شنیده شد و در واقع سرمربی پرتغالی به او و قلعه نویی طعنه زد.
کی روش چرا پای مرا وسط کشید؟
به گزارش طوفان زرد,حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه اظهارات کی روش مبنی بر اینکه حتی قلعه نویی و فرکی نیز به تعطیلی لیگ بابت تیم امید انتقاد نکردند، اظهار داشت: من منظور کی روش را نفهمیدم. اصلا من در زمانی که تیم امید به رقابت های مقدماتی المپیک رفته بود، من در هیچ تیمی سمتی نداشتم که نام مرا مطرح کرده است. نمی دانم چه دلیلی داشت در صحبتهایش نام مرا هم وسط بکشد. هیچ وقت برای من فرقی نمی کند که تیم امید باشد یا بزرگسالان. حتی زمانی که در تیم سپاهان بودم و از تعطیلی لیگ انتقاد کردم، گفتم که این برنامه را در ابتدای فصل خودمان امضا کردیم اما الان که اجرا می کنیم، به مشکل می خوریم.

چوب همکاری با تیم ملی را خوردم

وی همچنین افزود: من همیشه با تیم ملی بزرگسالان و کی روش همکاری کرده ام. در اظهارنظرهایم نیز خدا را در نظر می گیرم و بعد حرف می زنم. خیلی از اوقات حتی به خاطر همکاری با تیم ملی به مشکل خوردم اما حرفی نزدم چون شخص را در نظر نگرفتم. حتی من به تیم جوانان که هدایتش بر عهده پیروانی است نیز بازیکن دادم. از آن سو وریا غفوری هر بار به تیم ملی رفت و برگشت، مصدوم شد و چوبش را من خوردم اما هیچ وقت نگفتم چرا. من همیشه با کی روش تعامل داشتم و برایم قابل احترام است. فکر نمی کردم در این باره اسم مرا بیاورد چون اگر به گذشته نگاه کند، به چیزهای دیگری پی می برد. ما هیچ وقت از او ایراد نگرفتیم، بلکه به برنامه انتقاد کردیم.

اختلافات به فوتبال ملی ضربه می زند

مربی اسبق تیم ملی درباره اینکه اختلافات در فدراسیون و وزارت ورزش به اوج رسیده، تصریح کرد: با این وضعیت فوتبال ما آینده روشنی ندارد. روزهای خوبی نیست که شاهد آن هستیم. فوتبال ما آسیب می بیند و دیدیم که تیم امید نیز از همین اختلافات لطمه خورد. البته بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم امید هم زحمات زیادی کشیدند اما به خاطر اختلافات تیم به حاشیه رفت.

درباره استعفای کی روش نظری ندارم

فرکی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره استعفای کی روش چیست، گفت: درباره استعفا بهتر است خود کی روش و مسئولان پاسخ بدهند. این یک تصمیم شخصی است و من نمی توانم در آن دخالت کنم. متاسفانه همه به فکر انتخابات فدراسیون هستند و جناح بندی هایی صورت گرفته که خوب نیست. اینها به فوتبال ملی ما ضربه می زند و واقعا عجیب است.

برای سپاهان آه نکشیدم

وی درباره اینکه گفته می شود برای سپاهان آه کشیده و به همین دلیل وضعیت این تیم هر روز بدتر می شود، بیان داشت: آه دیگر چه چیزی است؟ اگر به این چیزها بود که سنگ روی سنگ بند نمی شد. تقدیر و قسمت را خدا تعیین می کند. به هر حال این شرایطی که برای من رخ داد و برای سپاهان روی داده، ممکن است برای هر تیم یا شخص دیگری رخ دهد. بهتر است کسانی که کارشناس هستند و در سپاهان هم دستی دارند، این وضعیت سپاهان را آسیب شناسی کنند.

پیش بینی این روزها را می کردم

سرمربی سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که در صورت ماندن او تیمش به چنین سرنوشتی دچار نمی شد، گفت: همان موقع برای من قابل پیش بینی بود که سپاهان به چنین وضعیتی دچار می شود. اتفاقاتی که در کنار تیم رخ می داد، باعث می شد که من بفهمم چنین روزهایی انتظار ما را می کشد. با این حال چون خودم نمی خواستم در آن مقطع بحث و صحبتی داشته باشم، کنار رفتم. می دانم خیلی ها عاشقان سپاهان هستند و برد و باخت این تیم شاد و غمگین می شوند. خودم معتقد بودم که تا نیم فصل صبر کنیم و دستمان بازتر می شود چون مطمئن بودم که می توانیم شرایط تیم سپاهان را بهتر کنیم اما متاسفانه به من فرصت ندادند.

پیشنهادات زیادی داشتم

وی در خصوص اینکه برای سرمربیگری در تیمهای دیگر پیشنهادی دریافت کرده یا خیر، گفت: بله، من پیشنهادات زیادی در نیم فصل داشتم اما آنها را رد کردم چون تمایلی نداشتم در این فصل مربیگری کنم. انشاالله برای فصل آینده نیز به زودی تصمیم می گیرم.

پرسپولیسِ برانکو شانس اول قهرمانی است

فرکی در پایان درباره صعود پرسپولیس به جمع بالانشینان جدول اذعان داشت: من خوشحالم زمانی با برانکو در تیم ملی همکار بودم و هم اکنون موفقیت او را در پرسپولیس می بینم. شرایط کار در این فصل برای برانکو بسیار سخت و مشکل بود چون پرسپولیس شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت. با این حال من مطمئن بودم که برانکو با گذشت زمان می تواند بیشتر به اوضاع مسلط شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز صبر و حوصله به خرج دادند تا برانکو بار دیگر ثابت کند مربی خوبی است. مطمئن باشید اگر حاشیه ای نباشد، برانکو تیمش را شانس اول قهرمانی می کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها