X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1394, 16:24
کد خبر: 15132
خبرنگار: khani
نظرات: 6

هیچ درگیری با کریمی نداشتم

خلعتبری: وجود مشکل مالی در سپاهان را انکار نمی‌کنم

خلعتبری: وجود مشکل مالی در سپاهان را انکار نمی‌کنم خلعتبری: وجود مشکل مالی در سپاهان را انکار نمی‌کنم
هافبک تیم فوتبال سپاهان نبود هادی عقیلی را به ضرر تیم می‌داند و امیدوار است او هرچه زودتر به تمرینات برگردد.

به گزارش " طوفان زرد و به نقل از ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری در مورد پایان اعتصاب بازیکنان سپاهان و مشکلات این تیم گفت: کدام اعتصاب؟! اصلا این مسئله صحت ندارد. همواره از ابتدای فصل برنامه بازی ما طوری بوده که یک روز پس از مسابقه ریکاوری خواهیم داشت و روز بعد را استراحت می‌کنیم.

او ادامه داد: وجود مشکل مالی در سپاهان را انکار نمی‌کنم ولی مسئولان باشگاه گفتند هرچه زودتر این مسئله برطرف می‌شود. این را هم در نظر بگیرید مشکل مالی در همه باشگاه‌های ایران وجود دارد و ما هم مثل تمام بازیکنان و تیم‌ها از این دوران عبور می‌کنیم. برای مدعی قهرمانی شدن دوباره سپاهان باید تمام مجموعه تیم دست به دست هم دهیم.

هافبک سپاهان در مورد وضعیت بد نتیجه‌گیری سپاهان در این فصل اظهار کرد: این مسئله را قبول دارم. تاکنون چنین وضعیتی در سپاهان نبوده ولی امیدوارم مشکلات تیم هرچه زودتر رفع شده و بتوانیم از بحران خارج شویم تا دوباره در جمع تیم‌های بالای جدول حضور پیدا کنیم.

خلعتبری پیرامون اخراج هادی عقیلی از سپاهان عنوان کرد: او کاپیتان و هم‌تیمی من است. اطلاعی از مشکلات او با باشگاه یا سرمربی ندارم ولی ای‌کاش مدیریت بهتری برای مسئله او انجام می‌شد. واقعا از اتفاقی که برای هادی رخ داده ناراحت هستم چون او بیش از 12 سال در سپاهان حضور داشته و باید این مسئله هرطور بود حل می‌شد.

او اضافه کرد: نفراتی مثل محرم نویدکیا، هادی عقیلی و محمود کریمی اسطوره‌های سپاهان هستند و باید در هر شرایطی احترامشان حفظ شود. ان‌شاالله هرچه زودتر هادی به تیم برگردد چون تمام تیم از اتفاقی که برای او افتاد شوکه شدند و تمام بازیکنان از اینکه هادی نیست ناراحت هستیم.

خلعتبری پیرامون اینکه به علی کریمی اجازه عدم پنالتی زدن برابر سایپا نداد و درگیری‌اش با این بازیکن گفت: وقتی شیمبا گفت پنالتی نمی‌زنم علی(کریمی) خواست این کار را انجام دهد ولی به دلیل عدم گل شدن پنالتی‌اش در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن گفتم من پنالتی را خواهم زد که از بدشانسی‌ام فلاح‌زاده مقابل آن ایستاد. وقتی توپ نخواهد گل شود کاری از دست من بر نمی‌آید و این مسائل طبیعی است. من و علی هیچ درگیری با هم نداشتیم و از یکدیگر ناراحت نیستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها