X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1397, 21:37
کد خبر: 29131
خبرنگار: talaei
نظرات: 5

پرسپولیس و سپاهان دست بردار نیستند؛

مثلث قهرمانی جام حذفی؛ دو مدعی لیگ، یک مهمان ناخوانده!

مثلث قهرمانی جام حذفی؛ دو مدعی لیگ، یک مهمان ناخوانده! مثلث قهرمانی جام حذفی؛ دو مدعی لیگ، یک مهمان ناخوانده!
با صعود شاگردان برانکو به نیمه نهایی قرمزهای پایتخت سنت شکنی کردند و حالا باید به مصاف سپاهان بروند.
به گزارش پايگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس برای سومین مرتبه متوالی با برانکو به ضربات پنالتی جام حذفی رفت و بعد از حذف برابر قشقایی و نفت آبادان اما این بار موفق شد به مرحله بعدی صعود کند تا تکلیف مثلث پایانی جام حذفی با حضور پرسپولیس مشخص شود.
در شرایطی که داماش گیلان مهمان ناخوانده جام حذفی با حضور در فینال مسابقات است، پرسپولیس و سپاهان باید در نیمه نهایی در نقش جهان اصفهان احتمالا یک فینال زودهنگام برگزار کنند و امیدوار باشند که نماینده گیلان در فینال خیلی آنها را به دردسر نیاندازد.
پرسپولیسی ها بعد از پشت سر گذاشتن سپیدرود و نود ارومیه پا به دیدار دشوار با یکی از مدعیان لیگ برتر گذاشتند و با کنار زدن پدیده تبدیل به حریف سپاهان شد تا حالا دو تیم پر هوادار فوتبال ایران که در لیگ برتر رقابت جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارند، در دیدار نیمه نهایی نیز مچ اندازی کنند.
سعید فتاحی زمان دیدار پرسپولیس و سپاهان را بعد از پایان لیگ اعلام کرد و با توجه به حضور احتمالی این دو تیم در کورس قهرمانی تا هفته های پایانی، دیدار در نیمه نهایی جام حذفی می تواند دیداری انتقامی برای یکی از این دو تیم باشد و یا شاید تبدیل به دیداری حیثیتی شود تا یکی از این دو تیم فصل را بی جام به پایان نرسانند. این دو تیم مدعی البته بر خلاف لیگ برتر که با قدرتنمایی در کورس هستند، در جام حذفی نمایش های نزدیکی داشتند؛ سپاهان دو رقیب قبلی خود یعنی مس کرمان و نساجی را با پنالتی حذف کرد و پرسپولیس برابر نود ارومیه و سپیدرود به زحمت و با تک گل روی ضربات ایستگاهی به برتری رسید تا حالا شاهد دیدار میان دو تیم باشیم.
به این ترتیب و در پایان لیگ برتر تکلیف جام حذفی ایران با برگزاری دو دیدار مشخص می شود؛ دیداری فینال گونه میان دو تیم مدعی و آماده فوتبال ایران یعنی سپاهان و پرسپولیس و البته یک دیدار فینال واقعی میان برنده دیدار نیمه نهایی و داماش گیلانیان که برای خلق یک شگفتی بزرگ در فوتبال دنیا کاملا آماده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها