X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 تیر 1395, 04:27
کد خبر: 18563
خبرنگار: lark
نظرات: 0

کرواسی 2 - 1 اسپانیا

اسپانیا به کرواسی باخت و حریف ایتالیا شد

اسپانیا به کرواسی باخت و حریف ایتالیا شد اسپانیا به کرواسی باخت و حریف ایتالیا شد
حساس‌ترین بازی از گروه چهارم یورو ۲۰۱۶ با پیروزی کروات‌ها خاتمه یافت تا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به‌عنوان تیم دوم گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی بفرستد و آن را رودرروی ایتالیا قرار دهد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی یورو 2016، امشب (سه‌شنبه) از گروه D تیم‌های ملی اسپانیا و کرواسی در شهر بوردو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک کرواسی تمام شد.
در این بازی نخست آلوارو موراتا با پاسی از سسک فابرگاس در دقیقه 30 گل نخست را برای اسپانیایی‌ها به‌ثمر رساند، اما درست در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول، کالینیچ با پاسی از پریسیچ کار را به تساوی کشاند. ایوان پریسیچ هم در دقیقه 87 گل دوم کروات را به‌ثمر رساند تا آنها پیروز این بازی حساس شوند.
در نیمه نخست مطابق انتظار اسپانیایی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و شروع طوفانی‌شان خیلی زود به نتیجه رسید. تنها هشت دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که یک کار گروهی خوب از شاگردان دل‌بوسکه به صاحب توپ شدن سسک فابرگاس ختم شد و او از بین یک مدافع و دروازه‌بان حریف توپ را جلوی دروازه خالی کرواسی فرستاد و آلوارو موراتای فرصت‌طلب هم از گرد راه رسید تا با یک ضربه آرام کار را تمام کند.
اسپانیا به این گل قناعت نکرد و به حملاتش ادامه داد. در دقیقه آخر نیمه اول در حالی که ماتادورها خود را برای رفتن به رختکن آماده کرده بودند، کرواسی برخلاف جریان بازی کار را به تساوی کشاند که این گل حاصل سانتر پریسیچ از سمت چپ و ضربه سرضرب کالینیچ بود.
در نیمه دوم دو تیم بازی متعادل‌تری ارائه کردند، اما بهترین موقعیت گلزنی از آن اسپانیایی‌ها شد که در دقیقه 72 می‌توانستند از یک ضربه پنالتی به گل برسند. این موقعیت را هم سرخیو راموس به هدر داد. این پنالتی حاصل خطایی بود که ورسالیکو با کشیدن پیراهن داوید سیلوا در محوطه جریمه کرواسی انجام داد. کاپیتان رئال مادرید پشت این ضربه پنالتی ایستاد، اما سوباسیچ، دروازه‌بان کرواسی آن را مهار کرد.
اسپانیایی‌ها تاوان سنگینی برای پنالتی از دست رفته راموس دادند، چون در دقیقه 87 دروازه‌شان توسط ایوان پریسیچ در یک ضدحمله سرعتی باز شد و در دقایق باقیمانده هم نتوانستند آن را جبران کنند.
در نهایت بازی با برتری 2 بر یک کرواسی خاتمه یافت تا جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی گروه D عوض شود. با این نتیجه اسپانیا شش امتیازی ماند و به رده دوم جدول سقوط کرد، اما کرواسی هفت امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. به این ترتیب کروات‌ها به‌عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند، جایی که باید با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های دو، پنج یا شش روبه‌رو شود.
اسپانیا هم به عنوان تیم دوم صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی با تیم اول گروه پنجم یعنی ایتالیا مصاف جذابی داشته باشد، دیدار که تکرار فینال دوره قبل رقابت‌ها خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها