X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1394, 08:50
کد خبر: 10795
خبرنگار: lark
نظرات: 7

اختصاصی طوفان زرد

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا
دو تیم منچستریونایتد و استون ویلا از هفته دوم رقابت های لیگ برتر جزیره در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم رفتند. دو تیم اولین بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. در این بازی شاگردان فن خال موفق شدند با برد خفیف 1 - 0 حریف خود را مغلوب کنند. تیم فوتبال آرسنال با نتیجه 2 - 1 بر کریستال پالاس پیروز شد. منچسترسیتی با ارائه نمایشی دیدنی موفق شد با نتیجه 3- 0 چلسی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را شکست بدهد تا اینچنین آقای خاص شطرنج را به پیگرینی ببازد و مات شود. در آخرین دیدار این هفته لیورپول به مصاف بورنموث تیم تازه لیگ‌ برتری شده رفت و توانست در نهایت به دومین سه امتیازش در این فصل برسد. تنها گل شاگردان برندان راجرز در این دیدار را فوروارد جدید بلژیکیشان کریستین بنتکه در دقیقه 26 به‌ ثمر رساند.
لک‌لک‌ها با سه امتیاز این دیدار 6 امتیازی شدند و در کنار منچستر یونایتد در رده‌ سوم قرار گرفتند. بورنموث هم در پایان اولین بازی خارج از خانه تاریخش در لیگ‌ برتر، دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.


در اولین بازی هفته دوم لیگ فرانسه موناکو، تیم متمول این کشور در ورزشگاه اختصاصی‌ اش، لوئی‌دوم مقابل تیم شمالی لیل با تساوی بدون گل متوقف شد. در این بازی نه چندان هیجان‌ انگیز که 6 کارت زرد ( 5 کارت برای میزبان) در پی داشت، موناکو چند فرصت خوب را از دست داد تا دو تیم با یک امتیاز میدان را ترک کنند. لیون در مقابل گینگام به برد 1 - 0 دست پیدا کرد و رنس با همین نتیجه مارسی را شکست داد. دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و گازلس آژاکسیو از این هفته در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برگزار شد که شاگردان لوران بلان موفق شدند از سد حریف خود بگذرند. تیم های پاری سن ژرمن، کان و رنس با 6 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.


بایرن مونیخ، بوندس لیگا را با یک برد 5 - 0 در ورزشگاه آلیانز آره‌ نا در برابر هامبورگ آغاز کرد. بوندس لیگایی که ممکن است با چهارمین قهرمانی پیاپی آن ها ختم شود و آن ها را تاریخ ساز کند. دیدار تیم های بوروسیا دورتموند و مونشن گلادباخ از هفته ی اول رقابت های لیگ آلمان در روز دوم این رقابت ها در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند برگزار شد که در پایان زنبورها موفق شدند با 4 گل میهمان خود را بدرقه کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها