X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1394, 10:52
کد خبر: 11940
خبرنگار: lark
نظرات: 24

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

آتش بازی بایرن در شبی که لواندوفسکی فراتر از یک انسان ظاهر شد

آتش بازی بایرن در شبی که لواندوفسکی فراتر از یک انسان ظاهر شد آتش بازی بایرن در شبی که لواندوفسکی فراتر از یک انسان ظاهر شد
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

تیم‌های چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند. این بازی در پایان به برتری 2 بر صفر چلسی انجامید تا تیم تحت هدایت آقای خاص موقتاً از بحران خارج شود. منچستر سیتی که تا به اینجای کار خود را در حد یک مدعی تمام عیار نشان داده بود برابر وستهام شکست خورد تا اولین شکست سیتی در لیگ برتر این فصل، یک شکست خانگی باشد، سیتی در حالی پا به این دیدار گذاشت که وینسنت کمپانی کاپیتان تیمش را به علت مصدومیت در اختیار نداشت. منچستر یونایتد با بازیکن تازه خریداری شده اش، آنتونی مارشال این روزها خوب می درخشد و یک ناجی پیدا کرده است، مارشال در 2 بازی که در لیگ برتر انگلیس برای یونایتد انجام داده است موفق شده است 3 گل برای این تیم به ثمر برساند که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. شاگردان فن خال در این دیدار موفق شدند با نتیجه ی 3-2 از سد ساوتهمپتون عبور کنند. در ادامه این هفته، لیورپول در استادیوم آنفیلد مقابل نوریچ به تساوی یک بر یک رسید. سیتیزن ها با 15 امتیاز صدرنشین لیگ جزیره هستند.

آتش بازی بایرن در شبی که لواندوفسکی فراتر از یک انسان ظاهر شد

يوونتوس تورين بعد از برد 2 بر 1 مقابل منچستر سيتي در ليگ قهرمانان اروپا، در هفته چهارم سري A هم به اولين برد اين فصل خود دست يافت و با دو گل جنوا را شكست داد تا به این شکل از بحران خارج شود. تیم فوتبال آث میلان در یک دیدار جذاب و تماشایی با درخشش مهاجم کلمبیایی خود ،باکا، توانست برابر حریف خود پالرمو به پیروزی برسد. اینتر موفق شد در دیداری حساس، از سد کیه وو بگذرد. رم در زمین خود برابر ساسولو به یک تساوی دو بر دو رضایت داد اما کاپیتان فرانچسکو توتی سیصدمین گل خود را برای تیم جالوروسی به ثمر رساند.
هفته پنجم لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه فریولی آغاز شد که در آن میلان مانند هفته قبل حریفش را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و از سد اودینزه گذشت. در این دیدار ماریو بالوتلی توانست اولین گل بازی را خیلی زود به ثمر برساند تا نشان دهد گل زدن از یادش نرفته است. در ادامه این هفته، اینتر در ورزشگاه سن سیرو میزبان هلاس ورونا بود که این تیم توانست با شکست ورونا، جایگاه خود در صدرجدول را با 15 امتیاز حفظ کند. یوونتوس در دیداری خانگی مقابل فروزینون با تساوی 1-1 متوقف شد. شاگردان مکس آلگری تا ثانیه های پایانی این دیدار با یک گل از حریف پیش بودند اما با دریافت گل تساوی، دو امتیاز حساس را از دست دادند. رم در شبی که مستحق شکست نبود، با یک گل به خودی بازی را به سامپدوریا باخت.


تیم های فوتبال رن و لیل در آغاز هفته ششم لیگ فرانسه به تساوی 1 - 1 دست یافتند . شاگردان بلان در تیم پاری سن ژرمن با همین نتیجه مقابل رنس متوقف شدند. تیم فوتبال لوریان یک برد ناپلئونی در برابر موناکو کسب کرد و تیم فوتبال مارسی در دیداری حساس به مصاف لیون رفت که در انتها موفق به کسب یک تساوی خانگی شد.
پاری سن ژرمن هفتمین هفته از لوشامپیونه را با بردی پرگل برابر گینگام آغاز کرد. لیون با 2 گل باستیا را از پیش رو برداشت و تولوز و مارسی هم به تساوی رضایت دادند. در پایان این هفته پاریسی ها با 17 امتیاز در صدر قرار دارند.


در آغاز دیدار های هفته ی پنجم بوندس لیگا آلمان، تیم های بایرن مونیخ و دارمشتات در ورزشگاه مرک بولنفارتور شهر دارمشتات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 3-0 میزبان را شکست دهد. بوروسیا دورتموند این هفته هم به بردهای پرگل خود ادامه داد و با 3 گل از سد بایرلورکوزن گذشت.
بایرن مونیخ بازی بزرگ هفته ششم بوندسلیگا را با اقتدار و البته با درخشش فوق العاده ستاره لهستانی خود، روبرت لواندوفسکی، برد و تیم وولفسبورگ را با نتیجه 5-1 شکست داد. لواندوفسکی در نیمه دوم به بازی آمد و پنج گل در 9 دقیقه به ثمر رساند تا از این نظر یک رکورد جدید را ثبت کند. دیگر رقیب باوارایی ها در مقابل هافن هایم به یک امتیاز بسنده کردند. در پایان این هفته شاگردان گواردیولا با 18 امتیاز صدرنشین رقابتها هستند.


از هفته‌ چهارم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود از تیم گرانادا پذیرایی کرد که در پایان 90 دقیقه شاگردان بنیتس با تک گل کریم بنزما به پیروزی رسیدند. در ادامه این هفته اتلتیکو مادرید قهرمان دو فصل قبل این رقابت‌ها در خانه ایبار به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا با کسب برتری آسان برابر تیم لوانته به روند پیروزی های پیاپی خود در رقابت های لالیگا ادامه دادند و چهارمین بردشان را دشت کردند.
اتلتیکو مادرید موفق شد در هفته پنجم لیگ اسپانیا با نتیجه ی 2-0 ختافه را شکست دهد. مادریدی ها که این روزها مسیر پر افت و خیزی را می پیمایند این بار توانستند به یاری ستاره فرانسوی خود 3 امتیاز با ارزش این دیدار خانگی را کسب نمایند. بارسا در حالی با یک شکست سنگین در برابر تیم جسور سلتاویگو مواجه شد، که بی تردید یکی از بدشانس ترین شبهای تاریخ خود را سپری کرد و هرچه زد به در بسته خورد و هرچه روی دروازه اش آمد به گل مبدل شد. کاتالان ها با این نتیجه به رده پنجم سقوط کردند اما کهکشانی ها با برتری مقابل اتلتیک بیلبائو موفق شدند در پایان هفته پنجم به لطف تفاضل گل بیشتر صدرنشین لالیگا شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها