X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مهر 1394, 09:48
کد خبر: 12197
خبرنگار: lark
نظرات: 12

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

جشنواره پنالتی ها برای رکوردشکنی زلاتان

جشنواره پنالتی ها برای رکوردشکنی زلاتان جشنواره پنالتی ها برای رکوردشکنی زلاتان
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

من سیتی که در هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود دیدار خود را با موفقیت پشت سر بگذارد در لیگ برتر انگلیس نیز موفقیت خود را تکرار کرد و با 6 گل نیوکاسل را در هم کوبید. سیتیزن ها با 18 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی هستند. سرخیو آگوئرو را می توان ناجی تمام عیار این روزهای منچستر سیتی دانست. چلسی بار دیگر شکست خورد تا وارد بحرانی جدی در این فصل از لیگ برتر شود. آبی ها این بار در زمین خود با نتیجه 3-1 مغلوب ساوتهمپتون شدند تا چهارمین شکست خود را در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر متحمل شوند. تیم های اورتون و لیورپول این هفته در دربی مرسی ساید در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در انتها دو تیم به تساوی 1 - 1 رضایت دادند. آرسنال موفق شد در دیداری تماشایی با 3 گل از سد منچستر یونایتد عبور کند. لازم به ذکر است بین گل اول و دوم توپچی ها فقط 74 ثانیه فاصله بود.

جشنواره پنالتی ها برای رکوردشکنی زلاتان

تیم فوتبال رم، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها موفق شد در هفته هفتم سری آ میزبان خود پالرمو را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد. جدال دو تیم سمپدوریا و اینتر در شهر جنوا، در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید. مدافع قهرمانی رقابتهای ایتالیا، یوونتوس، با پیروزی برابر تیم بلونیا خود را به میانه‌های جدول نزدیک کرد تا بدین ترتیب از کابوس فرار کند. تیم فوتبال ناپولی با درخشش مهاجم جوان و ایتالیایی خود، لورنزو اینسینیه، توانست پس از پیروزی برابر یوونتوس، آ ث میلان را نیز با ارائه یک نمایش برتر درهم بکوبد. در پایان این هفته فیورنتینا با 18 امتیاز صدرنشین ایتالیاست.


از هفته نهم رقابت‌ های فوتبال باشگاه‌ های فرانسه دو تیم لیل و مون‌ پلیه به مصاف هم رفتند و طی آن تیم میزبان به پیروزی دو بر صفر دست یافت. لیل با این پیروزی 3 پله صعود کرد و رتبه یازدهم جدول را کسب کرد . لیون با یک گل رنس را از پیش روی برداشت. رن تیم موناکو را متوقف کرد. در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی پاری سن ژرمن و المپیک مارسی به مصاف یکدیگر رفته و در نهایت این شاگردان بلان بودند در شبی که سه پنالتی در جریان مسابقه به وقوع پیوست و زلاتان با تبدیل دو تای آن به گل علاوه بر پیش انداختن تیم خود رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه را نیز شکست، پیروز از زمین خارج شوند و به صدرنشینی خود تداوم بخشند.


بایرن مونیخ در هفته هشتم بوندس لیگا در آلیانز آره نا با نتیجه پنج بر یک بر دورتموند غلبه کرد. باوارایی ها قهرمان سه ساله بوندس لیگا با این پیروزی 24 امتیازی شدند و فاصله خود را در صدر جدول از دورتموند به هفت امتیاز رساندند اما زنبورها رده دوم را با برتری یک امتیازی برابر شالکه حفظ کردند.


شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در هفته هفتم لالیگا در شبی که علی رغم غایبین خود سه بار تیرک دروازه میزبان را به لرزه درآورده و موقعیت های فراوانی را برای گلزنی ایجاد کردند، اسیر ضد حملات سریع و بازی جسورانه شاگردان اونای امری شده تا دومین شکست پیاپی خارج از خانه را در رقابت های لالیگا پس از باخت برابر سلتاویگو این بار در رامون سانچز پیسخوان تجربه کنند. آبی اناری ها حالا 4 تا 8 هفته دیگر ستاره هایشان را ندارند و این می تواند یک تجربه تلخ برای قهرمان فصل قبل باشد. در ادامه این هفته دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم امتیازات را به شکلی بی فایده میان خود تقسیم کردند. ویارئال با کسب 16 امتیاز در صدر قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها