X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مهر 1394, 09:55
کد خبر: 12259
خبرنگار: lark
نظرات: 3

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

مروری بر جدول لیگهای معتبر قاره سبز

مروری بر جدول لیگهای معتبر قاره سبز مروری بر جدول لیگهای معتبر قاره سبز
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند. این هفته به دلیل تعطیلی لیگهای اروپا به مرور جدول می پردازیم.

با ما همراه باشید...

تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان هفته هشتم لیگ جزیره با کسب 6 برد و 2 باخت 18 امتیازی است و در صدر جدول رقابتها قرار دارد. آرسنال و منچستر یونایتد در تعقیب سیتیزن ها به سر می برند و با 2 امتیاز کمتر به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند. قرمزهای آنفیلد با 12 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفته اند و از شرایط بهتری نسبت به چلسی بحران زده که 8 امتیازی است، برخوردارند. آیا آبی های لندن در هفته های پیش رو از این جایگاه نه چندان مناسب فرار خواهند کرد؟

مروری بر جدول لیگهای معتبر قاره سبز

تیم فوتبال فیورنتینا با کسب 16 امتیاز از 7 بازی صدرنشین رقابتهای ایتالیاست. اینتر با 5 برد، 1 تساوی و 1 باخت در جایگاه دوم به سر می برد. جالوروسی 14 امتیاز را تا این هفته به حساب خود واریز کرده است و دو تیم میلان و یوونتوس به ترتیب در رتبه 11 و 12 قرار گرفته اند. قهرمان فصل 2015 - 2014 ایتالیا، بازی های فصل جدید را به شکلی باورنکردنی شروع کرد تا هواداران این تیم برای تکرار قهرمانی به سختی بازیکنان را تحت فشار قرار دهند.


تیم پاری سن ژرمن تنها 2 تساوی از 9 بازی را به دست آورده و با 23 امتیاز در رتبه اول جا خوش کرده است. لیون 16 امتیازی رتبه ششم را به نام خود به ثبت رسانده است. موناکو با کسب 3 پیروزی، 4 تساوی و 2 باخت 13 امتیازی است و دهمین رتبه را به خود اختصاص داده است. تیم لیل 10 امتیاز کسب کرده و در رده دوازدهم رقابتهای لوشامپیونه قرار دارد و تیم مارسی هم تنها با 2 امتیاز کمتر از لیل، شانزدهمین تیم در جدول لوشامپیونه است.


شاگردان گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ در پایان هفته هشتم، هشت پیروزی را تجربه کرده و 24 امتیاز شیرین را به دست آورده است اما بوروسیا دورتموند تعقیب رقیب خود را در دستور کار قرار داده تا شاید این فصل قهرمانی را از بایرن پس بگیرد.


تیم فوتبال ویارئال هفتمین هفته از لالیگا را با رسیدن به صدر جدول به پایان برد. کهکشانی ها و آبی اناری ها 15 امتیازی هستند اما رئال مادرید با توجه به تفاضل گل بیشتر بالاتر از بارسایی ها قرار دارد. شاگردان انریکه نفس های اتلتیکو، دیگر تیم مادریدی را پشت سر خود احساس می کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها