X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1394, 09:57
کد خبر: 12386
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

رونالدو در شب پیروزی پرگل بارسلونا،‌ بهترین گلزن رئال مادرید لقب گرفت

رونالدو در شب پیروزی پرگل بارسلونا،‌ بهترین گلزن رئال مادرید لقب گرفت رونالدو در شب پیروزی پرگل بارسلونا،‌ بهترین گلزن رئال مادرید لقب گرفت
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

تیم فوتبال لیورپول در اولین دیدار از هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه وایت هارت لن برابر تاتنهام متوقف شد تا اولین حضور کلوپ به عنوان سرمربی با تساوی همراه شود. قرمزها توانستند برای اولین بار پس از هفته سوم دروازه خود را بسته نگه دارند. قرمزهای آنفیلد که شرایط خوبی در جدول ندارند با 13 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفتند. چلسی پیروزی روحیه بخشی را در برابر استون ویلا به دست آورد تا این برد سرآغاز خروج از بحران شاگردان مورینیو باشد. در روزی که فن خال تیمش را با چند تغییر در ترکیب اصلی نسبت به بازی های قبل به میدان فرستاده بود ، یونایتد موفق شد با سه گل از سد حریف سرسخت خود اورتون عبور کند. شاگردان مانوئل پیگرینی که با بردی پر گل به سراغ بازی های ملی رفته بودند، با بردی پر گل کار خود را دوباره آغاز کردند. در شرایطی که سرخیو آگوئرو هنوز مصدوم است، مهاجمان سیتی کاری نکردند که هواداران دلتنگ مهاجم مصدوم خود شوند و با 5 گل تیم بورنموث را گل باران کردند. در این بازی رحیم استرلینگ برای سیتی هتریک کرد. شاگردان آرسن ونگر با عملکرد مناسب در طول چند هفته اخیر موفق شدند خود را به صدر جدول نزدیک کنند. آنها در دیدار این هفته خود به مصاف واتفورد رده چهاردهمی رفتند و با کسب بک پیروزی 3 - 0 دیگر خود را به رده دوم جدول رده بندی رساندند. در پایان این هفته سیتیزن ها با کسب 21 امتیاز صدرنشین هستند.

رونالدو در شب پیروزی پرگل بارسلونا،‌ بهترین گلزن رئال مادرید لقب گرفت

تیم فوتبال رم موفق شد در هفته هشتم سری A با نتیجه 3 - 1 امپولی را شکست دهد و 3 امتیاز با ارزش را بدست آورد. شاگردان سینیشا میهایلوویچ در تیم فوتبال میلان علی رغم پیش افتادن از حریف تورینی خود در نهایت نتوانستند پیروزی این هفته خود را حفظ کنند. یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا به تساوی بدون گل رضایت دادند تا روزهای تیره یووه، مدافع عنوان قهرمانی ، همچنان ادامه داشته باشد. نیمه اول این بازی پربرخورد بود و در 16 دقیقه اول این دیدار، چهار کارت زرد از جیب داور بیرون آمد. فیورنتینا 18 امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد.


در آغاز هفته دهم لوشامپیونه فرانسه دو تیم فوتبال موناکو و لیون به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم تنها یک امتیاز کسب کردند. پاری سن ژرمن موفق شد با دو گل باستیا را شکست دهد تا ضمن کسب هشتمین پیروزی خود در فصل جاری، فاصله خود را با تیم دوم به هشت امتیاز افزایش دهد. در این دیدار پاریسی ها که برای اولین بار سالواتوره سیریگو را درون دروازه خود می دیدند موفق شدند با دو گل زلاتان ابراهیموویچ سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند. گینگام و لیل به تساوی 1 - 1 رسیدند و مارسی هم با همین نتیجه مقابل لوریان متوقف شد.


بوروسیا دورتموند موفق شد در دیدار هفته نهم بوندس لیگا برابر ماینتس با نتیجه 2-0 پیروز شود. دورتموندی ها که با متحمل شدن شکست سنگین 5 - 1 برابر بایرن مونیخ رقیب بزرگ خود، از مسیر هموار موفقیت جدا شدند، بار دیگر به مسیر اهداف خود بازگشتند. در دقیقه 18 مارکو رویس ستاره ملی پوش زنبورها اولین گل این بازی را به ثمر رساند. در حساس ترین بازی این هفته مسابقات لیگ آلمان، وردربرمن میزبان بایرن مونیخ بود. در این بازی که در استادیوم وزراشتادیون برگزار شد، شاگردان گواردیولا موفق شدند با تک گل توماس مولر حریف خود را از پیش روی بردارند و به نهمین پیروزی خود در بوندسلیگا دست پیدا کنند. باوارایی ها در پایان این هفته با 27 امتیاز صدرنشین آلمان لقب گرفتند.


رئال مادرید در هفته هشتم لالیگا میزبان لوانته بود. رئال که در این دیدار چند ستاره خود را در اختیار نداشت همانطور که انتظار می‌رفت بازی را هجومی آغاز کرد؛ تنها سه دقیقه از گل مارسلو نگذشته بود که رونالدو روی پاس کروس پا به توپ شد و با یک ضربه زیبا توپ را وارد دروازه تیم مهمان کرد تا با ۳۲۴ گل زده رائول را پشت سر بگذارد و به تنهایی بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید لقب بگیرد. بارسلونا در ادامه این هفته در خانه میزبان رایووایکانو بود که این دیدار با حساب ۵ -۲ به سود یاران انریکه خاتمه یافت، تا آبی و اناری ها در غیاب مسی هم، قدرت خط حمله خود را به رخ رقبا بکشند. نیمار در این بازی طوفان به پا کرد و 4 گل برای کاتالان ها زد. شاگردان دیگو سیمئونه در مسابقه ای که در اواخر آن به جنجال نیز کشیده شد برابر میزبان آبی پوش خود به پیروزی رسیدند. شاگردان بنیتس با ۱۸ امتیاز و با تفاضل گل بیشتر نسبت به بارسلونا و سلتاویگو در صدر جدول قرار دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها