X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آبان 1394, 09:20
کد خبر: 12551
خبرنگار: lark
نظرات: 5

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

بایرن مونیخ و رکورد رسیدن به 1000 پیروزی در تاریخ بوندس لیگا

بایرن مونیخ و رکورد رسیدن به 1000 پیروزی در تاریخ بوندس لیگا بایرن مونیخ و رکورد رسیدن به 1000 پیروزی در تاریخ بوندس لیگا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

تیم فوتبال چلسی دهمین هفته از لیگ جزیره را با باخت 2 - 1 برابر وستهام آغاز کرد. آرسنال که حالا جدی ترین رقیب منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس تلقی می شود، در بازی حساس خود برابر اورتون، دیگر تیم شهر آنفیلد، در ورزشگاه خانگی خود به میدان رفت و با کسب یک پیروزی دیگر روند رو به رشد خود را حفظ کرد. آبی پوشان شهر منچستر که برای برگزاری دربی به ورزشگاه اولدترافورد رفته بودند توانستند با کسب تساوی 22 امتیازی شوند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به توپچی ها صدر جدول را تصاحب کنند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول باز هم نتوانست اولین برد خود همراه با این تیم را تجربه کند چرا که قرمزهای آنفیلد در ورزشگاه خود این بار با تساوی 1-1 مقابل ساوتهمپتون متوقف شدند. کلوپ و شاگردانش در فاصله چهار دقیقه مانده به پایان بازی با گل سادیو مانه برای ساوتهمپتون، برد را از دست دادند. مانه با زدن این گل باعث شد گلی که کریستین بنتکه با ضربه سر به ثمر رسانده بود بی اثر شود. مانه در وقتهای اضافی بازی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما لیورپول دیگر زمانی نداشت که از برتری عددی خود استفاده کند.

بایرن مونیخ و رکورد رسیدن به 1000 پیروزی در تاریخ بوندس لیگا

از هفته نهم رقابت های سری آ ایتالیا دو تیم پالرمو و اینتر در ورزشگاه رنزو باربرا به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند. در ادامه رقابت ها، دو تیم میلان و ساسولو در ورزشگاه سن سیرو به میدان رفتند که این بازی با برتری شاگردان میهایلوویچ به پایان رسید تا بدین ترتیب روسونری ها موقتا از بحران خارج شوند. یوونتوس با 2 گل بر آتالانتا غلبه کرد و شاگردان گارسیا در تیم فوتبال رم با نتیجه 2 - 1 از سد فیورنتینا عبور کردند.
تیم فوتبال اینتر پس از تساوی های اخیر، ده نفره موفق به پیروزی برابر بولونیا، تیم تازه وارد این فصل سری آ در هفته دهم شد. آث میلان موفق شد با نتیجه 1 - 0 کیه وو را شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کند. میلانی ها که در هفته نهم با پیروزی برابر ساسولو توانسته بودند تا حدودی از بخران خارج شوند با روحیه ای بهتر در خانه به میزبانی از کیه وو پر داختند، آث میلان در حالی به مصاف کیه وو رفت که با 12 امتیاز در رده دهم قرار داشت و در صورت پیروزی می توانست با 2 پله صعود در رده هشتم جدول قرار بگیرد و موقعیت خود را بهبود بخشد. در دقیقه 53 کارلوس باکا تک گل پیروزی بخش را برای میلان به ثمر رساند تا روحیه ای مضاعف به این تیم تزریق شود. یوونتوس با نتیجه 1 - 0 برابر ساسولو شکست خورد تا اوضاع نابسامان و بد بانوی پیر اهالی فوتبال را حیرت زده تر کند. شاگردان رودی گارسیا در تیم رم با ارائه یک نمایش درخشان میزبان راه راه پوش خود، اودینزه را به آسانی شکست دادند. در پایان این هفته رم با 23 امتیاز صدرنشین است.


تیم فوتبال لیون در هفته یازدهم لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه با نتیجه قاطع 3 - 0 تولوز را شکست داد. موناکو پیروزی خفیفی را برابر رنس به دست آورد. در ادامه رقابتهای این هفته، تیم های لیل و مارسی به مصاف هم رفتند که سرانجام مارسی میهمان با نتیجه 2-1 حریف خود را از پیش روی برداشت و شاگردان بلان در تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری پرگل، سنت اتین را گلباران کردند. در پایان این هفته پاریسی ها با 29 امتیاز در صدرجدول قرار دارند.


در چارچوب دهمین هفته از رقابت های بوندس لیگا ، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان تیم کلن بود، که در انتها توانست با نمایشی کاملا برتر حریف خود را با 4 گل بدرقه کند. از نکات ویژه این دیدار، حضور روبن در ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ بود. مهاجم هلندی باوارایی ها که تازه از مصدومیت رهایی یافته موفق شد در این دیدار یک گل به ثمر برساند و بازگشت خود را اینگونه جشن بگیرد. با این پیروزی، شاگردان گواردیولا ضمن رسیدن به رکورد 1000 پیروزی در تاریخ بوندس لیگا، اختلاف خود را با بوروسیا دورتموند تثبیت کردند و به دهمین پیروزی پیاپی در این فصل رسیدند. دیگر رقیب مونیخی ها، دورتموند موفق شد با نتیجه 5 - 1 آگزبورگ را در هم بکوبد.


رئال یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه اش را با پیروزی مقابل سلتاویگو در هفته نهم لالیگا پشت سر گذاشت. رونالدو با گلی که در این بازی مهم زد، یک قدم دیگر به رکورد هوگو سانچز افسانه ای نزدیک شد تا فقط یک گل دیگر نیاز داشته باشد. شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا همچون هفته های اخیر در ابتدای مسابقه دروازه شان فرو ریخت، اما پس از آن با درخشش و هتریک لوئیز سوارس آن هم در شبی که یک سالگی اولین دیدار خود را با پیراهن بارسلونا جشن می گرفت، توانست تیم بالانشین و شگفتی ساز ایبار را شکست دهد و جلوی یک تراژدی را بگیرد. در یکی از دیگر دیدارهای این هفته، اتلتیکو مادرید میزبان والنسیا بود که در نهایت شاگردان سیمئونه به پیروزی 2-1 ارزشمندی دست یافته و در کورس بالای جدول باقی ماندند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها