X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آذر 1394, 08:41
کد خبر: 13609
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

زیردریایی زرد، رئال مادرید را غرق کرد

زیردریایی زرد، رئال مادرید را غرق کرد زیردریایی زرد، رئال مادرید را غرق کرد
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

منچستر سیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس و در دیداری دراماتیک توانست با نتیجه 2-1 از سد سوانسی عبور کند. گل پیروزی بخش سیتیزن ها را یحیی توره در دقایق پایانی به ثمر رساند. در ادامه دیدار های این هفته، منچستر یونایتد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، برابر بورنموث در لیگ برتر انگلیس شکست خورد تا شیاطین سرخ در بحران جدی قرار بگیرند. آرسنال پس از پیروزی بزرگ بر المپیاکوس در آتن و راهیابی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، با روحیه ای مضاعف به ویلاپارک، زمین تیم استون ویلای بحران زده آمده بود. ویلایی که حتی تغییر مربی نیز به کار این تیم نیامده و با تنها 6 امتیاز در قعر جدول قرار داشت. توپچی ها در پایان موفق شدند با نتیجه 2 - 0 در این مسابقه به برتری برسند. یکی از دیدارهای این هفته لیگ جزیره میان تیم های لیورپول و وست برومویچ برگزار شد که قرمزها در یک دیدار سخت و نفس گیر به کسب تنها یک امتیاز خانگی رضایت دادند. لسترسیتی موفق شد با نتیجه 2 - 1 بر چلسی غلبه کند. این پیروزی ششمین برد در هفت بازی اخیر لستر به حساب می آید و باعث شد که این تیم با 35 امتیاز دوباره به صدرجدول بازگردد. از سوی دیگر وضعیت آبی های لندنی با ژوزه مورینیو در لیگ بحرانی تر شد. این شکست با مصدومیت هازارد شب دردناک آقای خاص را کامل کرد.

زیردریایی زرد، رئال مادرید را غرق کرد

شاگردان روبرتو مانچینی که به کسب پیروزی های خفیف 1-0 در فصل جاری شهرت یافته اند، در هفته شانزدهم لیگ ایتالیا با ارائه نمایشی تحسین بر انگیز توانستند میزبانشان اودینزه را با یک پیروزی 4 گله از پیش رو بردارند. به این ترتیب اینتر با کسب این پیروزی شیرین 36 امتیازی شد و صدرنشینی خود را در رقابت های سری آ تثبیت کرد. میلان و هلاس ورونا به تساوی 1 - 1 رسیدند. آ اس رم در ادامه دیدار های این هفته در ورزشگاه سن پائولو به مصاف ناپولی رفت که در پایان پس از یک دیدار پر افت و خیز با نتیجه تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. در آخرین بازی این هفته بیانکونری موفق شد تیم دوم جدول را شکست دهد و خود را به جمع 4 تیم برتر برساند. این اتفاق در حالی رخ داد که یوونتوس در این بازی ابتدا 1-0 عقب افتاد و بعد با زدن 3 گل پیروز شد. بانوی پیر ششمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.


هجدهمین هفته از لیگ برتر فرانسه موسوم به لوشامپیونه با پیروزی 3 - 0 تیم فوتبال لیل آغاز شد. موناکو با یک گل سنت اتین را شکست داد. مارسی برابر آژاکسیو با نتیجه 1 - 1 به تساوی رسید. پاری سن ژرمن در آخرین دیدار این هفته و در دیداری که شش گل داشت با نتیجه 5 - 1 لیون را در هم کوبید تا با 48 امتیاز همچنان در صدرجدول لیگ فرانسه جا خوش کند.


دو تیم بایرن مونیخ و اینگول اشتات از هفته شانزدهم رقابت های بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها تیم میزبان با دو گل از لواندوفسکی و لام به پیروزی رسید و با 43 امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ آلمان شد. تیم فوتبال دورتموند در جدال خانگی برابر فرانکفورت به بردی پرگل دست یافت و هر ۳ امتیاز را از آن خود کرد ضمن اینکه اوبامیانگ در دقیقه ۴۵ یک ضربه پنالتی را نیز برای زردها از دست داد و فرانکفورت از دقیقه ۴۴ با اخراج الکساندر مدوجوویچ با یک یار کمتر به کار خود ادامه داد.


بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای دپورتیوو لاکرونیا بود که در نهایت شاگردان لوئیز انریکه به مانند فصل گذشته، پیروزی 2-0 را با تساوی 2-2 عوض کردند این اتفاق در عرض 9 دقیقه رخ داد تا آبی اناری ها دومین لغزش متوالی خود در لالیگا را تجربه کنند. ضمن اینکه در این بازی نیمار ستاره برزیلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. در ادامه مسابقات این هفته، دو تیم اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سیمئونه بازی باخته را با پیروزی 2-1 عوض و بار دیگر خود را به عنوان قطب سوم فوتبال اسپانیا معرفی کردند. رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال با نتیجه 1-0 شکست خورد و فرصت کاهش فاصله با صدرنشینان را از دست داد. در این دیدار ویارئالی ها در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند و توانستند این برتری را تا پایان حفظ کرده و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها