X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 دی 1394, 09:35
کد خبر: 13738
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

تیم بنیتس تمام بغض این فصلش را سر رایو خالی کرد

تیم بنیتس تمام بغض این فصلش را سر رایو خالی کرد تیم بنیتس تمام بغض این فصلش را سر رایو خالی کرد
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

هفته هفدهم رقابتهای لیگ جزیره شنبه شب شروع شد که طی آن تیم چلسی در ورزشگاه خانگی خود برابر ساندرلند به میدان رفت و پیروزی شیرینی را کسب کرد. هدایت چلسی به صورت موقت در این بازی بر عهده استیو هولند بود اما از این پس آبی ها از گاس هیدینگ به عنوان جانشین مورینیو روی نیمکت خود استفاده می کنند. در ادامه دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و نوریچ سیتی به مصاف هم رفتند و در پایان قناری ها موفق شدند تا با یک پیروزی 1-2 خارج از خانه از اولدترافورد خارج شوند. این سومین شکست پیاپی یونایتد بود. کیکه سانچز فلورس و یارانش در روزی که فرسنگ ها بیشتر از یاران یورگن کلوپ در استفاده از موقعیت ها دقت بیشتری نشان دادند، سه گل زدند و خود را به عنوان تیمی قابل احترام در این فصل بار دیگر مطرح کردند. جذاب ترین دیدار این هفته بین دو تیم آرسنال و منچستر سیتی برگزار شد که در نهایت این دیدار به سود آرسنال به پایان رسید. بدین ترتیب توپچی ها پیروز نبرد مدعیان قهرمانی شدند. در پایان این هفته لستر سیتی با 38 امتیاز صدرنشین این لیگ به حساب می آید.

تیم بنیتس تمام بغض این فصلش را سر رایو خالی کرد

یوونتوس پس از شروعی ضعیف در سری آ، حالا هفته هاست که روی دور برد قرار دارد و پس از 6 برد متوالی و رسیدن به رده چهارم جدول، به زمین تیم رده نوزدهمی کارپی آمده بود. بیانکونری در این دیدار موفق شد از سد میزبان خود عبور نماید و هفته هفدهم سری آ را با کسب 3 امتیاز به پایان برساند. شاگردان رودی گارسیا سرانجام توانستند نفسی به راحتی بکشند. آن ها این هفته در المپیکو موفق شدند با نتیجه 2-0 یک پیروزی ارزشمند مقابل جنوا ثبت کنند تا موقتا از بحران رهایی یابند. برای آ اس رم در این دیدار ادین ژکو و صدیق موفق به گلزنی شدند. لازم به ذکر است که ژکو در دقیقه 75 با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد. در ادامه دیدارها میلان در خانه فروزینون باخت را با بردی پرگل عوض کرد و تیم اینترمیلان با شکست خانگی دو بر یک مقابل لاتزیو به داغ‌ تر شدن رقابت در سری A ایتالیا کمک کرد. در این دیدار پرحاشیه، فیلیپه ملو، بازیکن برزیلی اینتر، لحظاتی پس از خطای منجر به پنالتی، دقیقه 89 به دلیل یک خطای وحشتناک اخراج شد و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم، ساویچ از لاتزیو کارت قرمز گرفت.


تیم فوتبال پاری سن ژرمن در هفته نوزدهم لیگ فرانسه به مصاف کان رفت و با 3 گل میزبان خود را قاطعانه مغلوب کرد. موناکو، لیل و مارسی مقابل حریفان خود به تساوی رضایت دادند و تیم فوتبال آژاکسیو با نتیجه 2 - 1 بر لیون غلبه کرد. در پایان این هفته پاریسی ها با 51 امتیاز مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه هستند.


اف سی کلن با دو گل زولر و مودست موفق به کسب پیروزی در هفته پایانی نیم‌فصل اول مقابل بوروسیا دورتموند شد. از آخرین دیدار هفته هفدهم بوندس لیگا دو تیم هانوفر و بایرن مونیخ در ورزشگاه اچ دی آی آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها بایرن مونیخ با تک گل مولر از روی نقطه پنالتی به برتری رسید تا با پیروزی به استقبال تعطیلات زمستانی برود.


رئال مادرید در هفته شانزدهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف حریف ضعیفش رایووایکانو رفت و پس از شوک دقایق ابتدایی و خوردن دوگل، از خواب بیدار شد و با کمک دو اخراجی زودهنگام و پیاپی میهمان نگون بخت ، تیم 9 نفره پاکوخمز را به راحتی با نتیجه 10-2 شکست داده و 3 امتیاز خانگی را کسب کرد. رایووایکانو هرگز تصور نمی کرد که پس از درخشش تا دقیقه 12 و بردن کهکشانی ها با زدن دو گل، سرنوشتی چنین تیره در انتظارش است. اتلتیکو مادرید در حالی که می توانست با کسب پیروزی برابر مالاگا جایگاه خود را در صدر جدول برای 2 هفته تثبیت نماید، با شکست در این دیدار مهم این فرصت را از دست داد. به دلیل برگزاری مسابقه بارسلونا در جام باشگاه های جهان بازی این تیم برابر خیخون در این هفته از لالیگا به تعویق افتاد. آبی اناری ها به مصاف ریورپلاته آرژانتین رفتند و سرانجام به برتری 3 - 0 دست پیدا کردند. شاگردان انریکه پنجمین قهرمانی شان در سال 2015 را جشن گرفتند. از نکات قابل ذکر در این بازی قضاوت فغانی در این دیدار بسیار حساس بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها