X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1394, 10:07
کد خبر: 13869
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

تساوی بدون گل غول های بحران زده

تساوی بدون گل غول های بحران زده تساوی بدون گل غول های بحران زده
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

بعد از یک هفته پرحاشیه برای شیاطین سرخ، شاگردان فان خال در هفته هجدهم لیگ جزیره مقابل استوک به میدان رفتند و با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کردند تا اوضاع برای مربی هلندی دشوارتر از این شود. زوج بویان و آرناتویچ روز موفقی را پشت سر گذاشتند و در بازی که رونی تنها یک نیمه شانس حضور در بازی را داشت، مهاجمان یونایتدی کم فروغ بودند. چلسی در اولین دیدار خود به رهبری گاس هیدینک مشهور نتوانست در دیداری خانگی مقابل واتفورد به پیروزی برسد. جدال دو تیم در استمفوردبریج با نتیجه مساوی 2-2 خاتمه پیدا کرد ضمن اینکه اسکار در دقیقه 80 یک ضربه پنالتی حساس را نیز از دست داد. شاگردان یورگن کلوپ در شبی زیبا موفق شدند صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس را با یک گل شکست دهند تا گامی بلند به سوی رتبه های بالای جدول رده بندی برداشته باشند. تک گل لیورپول را در این دیدار کریستین بنتکه در دقیقه 63 به ثمر رساند تا سرانجام شاگردان کلودیو رانیری در لستر سیتی متوقف شوند. شاگردان مانوئل پیکرینی با ارائه نمایشی شاداب توانستند به یک پیروزی پر گل خانگی 4-1 مقابل ساندرلند دست پیدا کنند. دو تیم ساوتهمپتون و آرسنال در ادامه این هفته به دیدار هم رفتند و در پایان ساوتهمپتون با بردی قاطع آرسنال را که در مسیر قهرمانی لیگ حرکت می کرد شکست داد.
آرسنال در هفته نوزدهم توانست در امیریتس با دو گل از سد بورنموث عبور کند تا توپچی ها امیدوارتر از همیشه سال 2015 را به پایان ببرند. در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب منچستریونایتد در خانه میزبان چلسی بود که در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. دیدار تیم های لستر سیتی و منچستر سیتی با نتیجه تساوی 0-0 خاتمه یافت تا پرونده هفته نوزدهم لیگ جزیره با صدرنشینی آرسنال بسته شود و لیورپول و ساندرلند در ورزشگاه آف لایت به تقابل با یکدیگر پرداختند که در پایان آنفیلدی ها موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شدند.

تساوی بدون گل غول های بحران زده

رئال مادرید در اولین بازی خود بعد از تعطیلات کریسمس، به مصاف تیم نیمه پایین جدول لالیگا، سوسیداد رفت که در نهایت شاگردان بنیتس به لطف دو گل ستاره پرتغالی خود و تک گل لوکاس سه امتیاز خانگی را کسب کردند. در این مسابقه رونالدو در دقیقه ۲۴ یک پنالتی را به آسمان فرستاد. در حالی که به نظر می رسید اتلتیکو مادرید 2 امتیاز حساس دیگر را نیز در آغاز مجدد رقابت های لالیگا از دست دهد، شاگردان سیمئونه ناگهان در 3 دقیقه پایانی بازی طوفانی به پا کردند و توانستند میزبان خود رایووایکانو را با دو گل شکست دهند. در دیداری که آخرین بازی دو تیم بارسلونا و بتیس در سال 2015 میلادی بود، آبی اناری ها با مثلث MSN بار دیگر، حریف را مقهور قدرت خود کردند و با کسب سه امتیاز، سال فوق العاده خود را با خوشی به پایان رساندند. مثلث هجومی بارسلونا موفق شدند با این چهار گل تعداد گل های خود در سال 2015 را به عدد 180 برسانند و رکورد BBC را بشکنند. در این دیدار لیونل مسی با حضور در ترکیب ثابت آبی‌اناری‌ها بازی شماره 500 خود را انجام داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها