X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 دی 1394, 10:28
کد خبر: 14089
خبرنگار: lark
نظرات: 4

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

صدرنشینی سیمئونه وار!

صدرنشینی سیمئونه وار! صدرنشینی سیمئونه وار!
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری دیدار تیم های وستهام و لیورپول آغاز شد که در پایان تیم وستهام با حساب ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد. در دیداری دشوار و نزدیک، شاگردان آرسن ونگر موفق شدند با یک گل مقابل کلاغ ها پیروز شوند و صدرنشینی خود را با 42 امتیاز تثبیت کنند. رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری بازی منچستریونایتد و سوانسی ادامه یافت که در پایان یونایتدی ها با برتری دو بر یک تیم سوانسی را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادند و بعد از 40 روز پیروزی خود را جشن گرفتند. در اولین دیدار رسمی تیم های واتفورد و منچستر سیتی در سال 2016، این دو تیم در استادیوم ویکاریج روعد به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این شاگردان مانوئل پیگرینی بودند که با نتیجه 1-2 به پیروزی دست یافتند. چلسی که با هیدینگ امیدوار است بتواند روزهای تلخ و ناامید کننده را به فراموشی بسپارد، به دیدار کریستال پالاس رفت و سرانجام به برتری 3 - 0 رسید. گل های آبی های لندن را اسکار، ویلیان و کوستا زدند.

صدرنشینی سیمئونه وار!

رم در حالی که در هفته هجدهم لیگ ایتالیا می توانست به راحتی مقابل کیه وو به برتری برسد، دو بار پیاپی نتوانست نتیجه را مقابل این تیم حفظ کند تا در نهایت تن به تساوی غیر قابل باور 3-3 دهد. بولونیا موفق شد تا با تک گل امانوئله جاکرینی، بر میلان در سن سیرو غلبه کند. شاگردان مکس آلگری در ادامه فرم خیره کننده خود سال 2016 میلادی را نیز با یک پیروزی پر گل 3-0 مقابل هلاس ورونا آغاز کردند تا با آرامش به ادامه رقابت ها بپردازند. شاگردان روبرتو مانچینی توانستند با کسب یک پیروزی 1-0 دیگر، روند صدرنشینی خود را ادامه دهند تا همچنان از مدعیان جدی قهرمانی در رقابت های سری آ به شمار آیند. تک گل اینتر را در این دیدار دشوار مائورو ایکاردی در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول به ثمر رساند.


دو تیم بارسلونا و اسپانیول در هفته هجدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی اسپانیول به مصاف یکدیگر رفتنتد که این بازی با نتیجه 0 - 0 مساوی به پایان رسید. از اتفاقات مهم نیمه اول خطاهای بیش از حد بازیکنان اسپانیول بر روی بازیکنان بارسلونا بود. اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه ی 1-0 از سد لوانته عبور کند و خود را به صدر جدول برساند. در جریان این دیدار توماس پارتی در دقیقه 81 موفق شد تک گل پیروزی بخش را برای شاگردان سیمئونه به ثمر برساند. رئال مادرید فرصت طلایی برای سبقت گرفتن از بارسا در لالیگا را از دست داد تا فاصله‌اش با صدر جدول به چهار امتیاز برسد. ضعیف ترین والنسیای دهه اخیر هم مغلوب رئال نشد تا رافا از این تیم اخراج شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها