X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1394, 10:31
کد خبر: 14760
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

روسونری فاتح دربی دلامادونینا

روسونری فاتح دربی دلامادونینا روسونری فاتح دربی دلامادونینا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

شاگردان ونگر در شبی که بدشانس بودند، نتوانستند دروازه ساوتهمپتون را باز کنند تا در نهایت در امیریتس به تساوی بدون گل رضایت دهند. آرسنال در این دیدار موقعیت های بی شماری را در اختیار داشت اما نتوانست دروازه فارستر دروازه بان خارق العاده ساوتهمپتون را باز کند. توپچی ها با این تساوی در هفته بیست و چهارم لیگ جزیره 45 امتیازی شدند و در عین ناباوری بار دیگر به رتبه چهارم سقوط کردند. در ادامه رقابتها دو تیم لسترسیتی و لیورپول به مصاف هم رفتند که در پایان لستر صدرنشین با 2 گل جیمی واردی به برتری رسید. مانوئل پیگرینی با پیروزی 1-0 مقابل میزبانش ساندرلند توانست واکنش خوبی به روی کار آمدن پپ گواردیولا نشان دهد. تک گل سیتی را در این دیدار سرخیو آگوئرو در دقیقه 16 به ثمر رساند. در روزهایی که شیاطین سرخ روزهای خوبی را سپری نمیکنند و هواداران از عملکرد فان خال راضی نیستند این تیم موفق شد با نتیجه سه بر صفر استوک سیتی را شکست دهد. برای منچستر جس لینگارد، مارتیال و وین رونی موفق به گلزنی شدند. شاگردان گاس هیدینگ از پس واتفورد در خانه این تیم برنیامدند و در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم رضایت دادند. بازیکنان چلسی علی رغم خلق موقعیت های خوب در این دیدار نتوانستند موفق به گلزنی شوند. گومز دروازه بان واتفورد شب پر فروغی را سپری کرد.

روسونری فاتح دربی دلامادونینا

شاگردان آلگری به دوازدهمین پیروزی پیاپی خود در هفته بیست و دوم سری آ دست یافتند و توانستند میزبان خود کیه وو را با نتیجه 4 - 0 از پیش رو بردارند. رم موفق شد فروزینون را با نتیجه 3 - 1 شکست دهد. بازیکنان اینتر که همین هفته پیش در نیمه نهایی کوپا ایتالیا دربی ایتالیانو را 3 - 0 باخته بودند این بار هم در جریان مسابقات سری آ دربی دلامادونینا را با همین نتیجه به میلان واگذار کردند. آنها که تا چندی پیش صدرنشین لیگ برتر بودند حالا دیگر نشانی از تیم قدرتمند اول فصل ندارند.
شاگردان لوچیانو اسپالتی در ادامه روند رو به رشد خود این بار توانستند تیم سختکوش ساسولو را در هفته بیست و سوم لیگ ایتالیا و در خارج از خانه با دو گل از پیش رو بردارند. برای رم در این دیدار محمد صلاح و ال شراوی موفق به گلزنی شدند. ضمن اینکه راجا ناینگولان در دقیقه 87 از بازی اخراج شد و دومنیکو براردی مهاجم ساسولو نیز در دقیقه 88 یک ضربه پنالتی را هدر داد. یوونتوس موفق شد به رهبری آلگری به سیزدهمین پیروزی پیاپی خود در سری آ دست یابد تا از رکورد دوازده پیروزی پیاپی آنتونیو کونته عبور کند. بیانکونری با یک گل از سد جنوا گذشت. تک گل بانوی پیر را در این دیدار کوادرادو به ثمر رساند. ضمن اینکه در این مسابقه اورا و کاسرس از یوونتوس به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کردند. میلان موفق شد تا سومین بردش در 4 بازی گذشته را به دست آورد و با حساب 2-0 از سد میزبانش، پالرمو گذشت. روبرتو مانچینی سرانجام توانست با یک پیروزی 1-0 دیگر فشارهای موجود بر تیم خود را کاهش دهد. اینتر توانست در خانه کیه وو را با این نتیجه مغلوب کند. تک گل اینتر را در این دیدار کاپیتان ایکاردی در دقیقه 48 به ثمر رساند.


در اولین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه، لیل و مارسی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 1 - 1 رسیدند. تیم آنژه توانست میهمان خود موناکو را با نتیجه قاطع 3 - 0 مغلوب کند. تیم باستیا با یک گل بر لیون غلبه کرد و یاران ابراهیموویچ در تیم فوتبال پاری سن ژرمن با نتیجه 2 - 0 موفق شدند که از سد سنت اتین عبور و سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند.
تیم فوتبال موناکو بیست و چهارمین هفته از لوشامپیونه را با برد 2 - 0 برابر باستیا شروع کرد. تیمهای مارسی و لیل با یک گل بر حریفان خود پیروز شدند. در ادامه رقابتهای این هفته لیون و بوردو به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم لیون بود که توانست پیروز از میدان بازی خارج شود. پاریسی ها باز هم یک برد دیگر کسب کردند تا با خیالی آسوده و فاصله ای بعید با رقبا، به سمت قهرمانی مجدد در لوشامپیونه حرکت کنند.


دورتموند در حالی که می رفت دو امتیاز حساس را در هفته نوزدهم بوندس لیگا مقابل تیم میانه جدول اینگول اشتات در وستفالن از دست دهد، بار دیگر شاهد هنرنمایی اوبامیانگ بود تا در 12 دقیقه پایانی بتواند با دو گل از سد اینگول اشتات عبور کند. گل های زنبورها را مطابق انتظار اوبامیانگ در دقایق 78 و 86 به ثمر رساند. بایرن مونیخ در آخرین دیدار از این هفته با دو گل از سد هافنهایم گذشت. در این دیدار رابرت لواندوفسکی در دقایق 32 و 64 و روی پاس های داگلاس کاستا و فیلیپ لام دو گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا بایرن هفدهمین بردش در این فصل را در یک دیدار خانگی به دست آورد.


دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید در چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 شاگردان انریکه به پایان رسید. این بازی نبرد شش امتیازی دو تیم هم امتیاز اول و دوم لالیگای اسپانیا بود. رئال مادرید با مربیگری زیدان به روند خوبش ادامه می دهد. تیم زیزو در مقابل اسپانیول با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. در این بازی رونالدو (3)، بنزما، خامس و یار حریف روی حرکت خسه گلزنی کردند و رئال جشنواره ای از گل به راه انداخت. در پایان این هفته بارسلونا با 51 امتیاز صدرنشین است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها