X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1394, 09:56
کد خبر: 15168
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بازگشت صدر به صاحبش، یووه پادشاه اول و آخر سری آ

بازگشت صدر به صاحبش، یووه پادشاه اول و آخر سری آ بازگشت صدر به صاحبش، یووه پادشاه اول و آخر سری آ
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

دو تیم ساندرلند و منچستر یونایتد در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. دیدار این دو تیم در ورزشگاه آف لایت در نهایت با برتری شاگردان سام آلاردایس به اتمام رسید. چلسی در استمفوردبریج با حساب 5-1 نیوکاسل قعر جدولی را شکست داد تا به رتبه دوازدهم جدول صعود کند. شاگردان گاس هیدینگ توانستند به بهترین پیروزی شان در این فصل دست پیدا کنند. در ادامه دیدار های این هفته تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان لسترسیتی بود که توپچی‌ها این بازی پربرخورد را به سود خود رقم زدند تا ترمز مدعی جدی قهرمانی لیگ‌ جزیره را بکشند. لازم به ذکر است که نیمه‌ دوم با اخراج سیمپسون لستر 10 نفره شد. تیم لیورپول مقابل استون‌ ویلای نگون‌بخت جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با زدن 6 گل حریف خود را در هم کوبید. منچسترسیتی در ادامه روند فاجعه اش مقابل تیم های بالانشین این فصل رقابت های لیگ برتر، باز هم در خانه مقابل یکی از این تیم ها شکست خورد. سیتی در اتحاد با نتیجه 2-1 مغلوب تاتنهام شد. در پایان این هفته تیم لسترسیتی با 53 امتیاز صدرنشین است.

بازگشت صدر به صاحبش، یووه پادشاه اول و آخر سری آ

دو تیم کارپی و آ اس رم در هفته بیست و پنجم سری آ، در ورزشگاه آلبرتو براگلیا و به قضاوت پائولو تاگلیاونتو به مصاف هم رفتند که در پایان رم توانست با حساب 3-1 به پیروزی برسد. پانزدهمین برد پیاپی یوونتوس در فصل جاری مقابل صدرنشین این لیگ رقم خورد تا بیانکونری پس از شروعی فاجعه در آغاز فصل، سرانجام مجددا راهی صدر جدول شود. تک گل یوونتوس را در این دیدار، سیمونه زاتزا، بازیکن تعویضی این تیم در دقیقه 88 به ثمر رساند. یووه تنها دو پیروزی تا برابری با رکورد تاریخی اینتر ژوزه مورینیو فاصله دارد. سینیشا میهایلوویچ توانست با پیروزی 2-1 مقابل جنوا، میلان را به صف مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند. در آخرین دیدار این هفته فیورنتینا موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک حریف خود اینترمیلان را شکست دهد.


دو تیم پاری سن ژرمن و لیل از هفته بیست و ششم لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت دو تیم به تساوی 0 - 0 رضایت دادند. تیم لیون میهمان خود کان را با نتیجه 4 - 1 گلباران کرد تا سه امتیاز این مسابقه خانگی را به حساب خود واریز کند و تیمهای موناکو و مارسی هم برابر حریفان خود به نتیجه مشابه 1 - 1 دست پیدا کردند.


شاگردان توماس توخل توانستند پس از تساوی بدون گل مقابل هرتابرلین، مجددا با پیروزی 1-0 در خانه مقابل هانوفر به روند پیروزی در رقابت های بوندس لیگا بازگردند. تک گل دورتموند را در این دیدار دشوار هنریک میکیتاریان در دقیقه 57 روی پاس مارکو رویس با ضربه ای از راه دور به ثمر رساند. در آخرین دیدار هفته بیست‌ و‌ یکم بوندس‌لیگا تیم‌ آگسبورگ در ورزشگاه اس‌جی‌ال آره‌نا میزبان بایرن‌ مونیخ بود که مقابل باواریایی‌ ها تن به شکست 3 بر یک داد. شاگردان گواردیولا شمار بردهای فصل خود را به عدد 18 رساندند.


هفته بیست و چهارم بازی های لیگ فوتبال اسپانیا، لالیگا، شنبه 24 بهمن ماه پیگیری شد و در دیداری حساس رئال مادرید در برنابئو به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت. در حالی که انتظار می رفت حریف سفیدپوشان در این بازی سرسخت باشد اما شاگردان زیدان موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 آن ها را شکست دهند. همچنین رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال در دقیقه 83 بازی دومین کارت زردش را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. در ادامه دیدار های این هفته ختافه میزبان اتلتیکو مادرید بود که مقابل مهمان خود تن به شکست یک بر صفر داد. در این مسابقه فرناندو تورس که هفته گذشته گل شماره 100 خود را به ثمر رسانده بود باز هم برای تیمش گلزنی کرد و دقیقه 2 دروازه ختافه را باز کرد تا با همین گل 3 امتیاز شیرین را به دیگو سیمئونه و راه‌ راه‌ پوشان هدیه کند. بارسلونا توانست در شب گلزنی MSN با شش گل سلتاویگو را در هم بکوید. مثلث آبی اناری ها در این دیدار هم پاس گل دادند و هم گل زدند. از نکات قابل ذکر هتریک سوارس بود که گل سوم وی با پاس خاص لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. دو تیم بارسلونا و اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه ال‌مولینون بازی عقب افتاده خود از هفته 16 را برگزار کردند که سرانجام این شاگردان انریکه بودند که با نتیجه 3 - 1 به برتری دست یافتند تا اختلافشان را با اتلتیکو مادرید به عدد 6 برسانند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها