X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1395, 10:20
کد خبر: 16698
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

تساوی دورتموند و شالکه در دربی روهر

تساوی دورتموند و شالکه در دربی روهر تساوی دورتموند و شالکه در دربی روهر
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...
تساوی دورتموند و شالکه در دربی روهر
در آغاز هفته ی سی و سوم لیگ جزیره آرسنال در زمین وستهام با تساوی نا امید کننده 3_3 فرصت نزدیک شدن به تاتنهام و لسترسیتی صدرجدولی را از دست داد.آبی های لندن نیز در خانه ی سوانسی متحمل شکست یک بر صفر شدند و منچستر سیتی هم که برای نزدیک شدن به آرسنال در اتحاد به مصاف وست برومویچ رفته بود، توانست با نتیجه ی دو بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد.شاگردان یورگن کلوپ در تیم لیورپول نیز توانستند با چهار گل میهمان خود،استوک سیتی، را بدرقه کنند و در آخرین بازی این هفته شیاطین سرخ با دریافت سه گل در شش دقیقه مقابل تاتنهام، شکست خارج از خانه ی سختی را تجربه کردند.


از سری رقابتهای هفته 29 بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ با برد سه بر صفر مقابل اشتوتگارت در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا خود را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک کرد.دورتموند،رقیب باواریایی‌ها در صدر جدول، در دربی روهر به مصاف شالکه رفت و مقابل این تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 _ 2 دست نیافت.با اتمام رقابتهای این هفته بایرن مونیخ با 75 امتیاز در صدر قرار گرفت و دورتموند با اختلاف هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد.


در هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا شاگردان زیزو در تیم رئال مادرید به مصاف ایبار رفتند و در طوفانی یک نیمه ای با چهار گل حریف خود را در هم کوبیدند تا هواداران رئال با این برد خاطره ناکامی در لالیگا را فراموش کنند. دیگر تیم مادریدی هم در خانه ی اسپانیول به برد سه بر یک دست یافت.
اما صدرنشین لالیگا این هفته را با شکست مقابل حریف باسکی پشت سر گذاشت.شاگردان انریکه مقابل رئال سوسیداد با نتیجه یک بر صفر متحمل دومین باخت پیاپی خود شدند تا اختلاف امتیازی بارسا با اتلتیکو و رئال کاهش پیدا کرده و جایگاه بارسلونا در صدر جدول متزلزل شود.


دیدار تیم های فروزینونه و اینتر میلان در هفته ی سی و دوم سری آ ایتالیا با پیروزی دشوار شاگردان مانچینی همراه بود و آنها در خانه ی حریف با نتیجه ی یک بر صفر به پیروزی رسیدند.یووه در حساس ترین بازی این هفته در سن سیرو مقابل آث میلان به برد دو بر یک دست یافت و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.آخرین دیدار این هفته میان تیم های رم و بولونیا در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد که دو تیم به نتیجه 1_1 رضایت دادند.
در پایان این هفته یوونتوس با 76 امتیاز در صدر قرار دارند ناپولی و رم با 70 و64 امتیاز رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.


دیدار آغازین هفته سی و سوم لوشامپیونه فرانسه با برد دو بر صفر لیون مقابل مون پلیه همراه بود و پی اس جی نیز با همین نتیجه در خانه ی حریف خود،گنگام،به پیروزی رسید.لیل با نتیجه ی چهار بر یک موناکو را در هم کوبید و مارسی نیز در خانه به تساوی بدون گل مقابل بوردو رضایت داد.با اتمام هفته 33 لوشامپیونه، پاری سن ژرمن از پیش قهرمان شده صدر جدلی است و لیون،موناکو و نیس رده های دوم تا چهارم را در اختیار خود دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها