X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 اردیبهشت 1395, 09:06
کد خبر: 17234
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

هتریک سوارز رئال مادرید و رونالدو را ناک اوت کرد

هتریک سوارز رئال مادرید و رونالدو را ناک اوت کرد هتریک سوارز رئال مادرید و رونالدو را ناک اوت کرد
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
هتریک سوارز رئال مادرید و رونالدو را ناک اوت کرد
از سری رقابتهای هفته ی پایانی لیگ جزیره شاگردان ونگر در دیدار مقابل استون ویلای سقوط کرده،کاملا برتر از حریف ظاهر شدند و به لطف هتریک الیویه ژیرو حریف را با چهار گل در هم کوبیدند تا نایب قهرمان این فصل نام بگیرند. علاقه مندان به لیگ جزیره در سه دیدار از این هفته شاهد سه تساوی یک بر یک بودند.بدین ترتیب آبی پوشان لندنی مقابل تیم قهرمان شده ی لستر سیتی،شاگردان یورگن کلوپ مقابل وست بروم و منچستر سیتی مقابل سوانسی با نتیجه ی مشابه 1-1 متوقف شدند. اما شیاطین سرخ در مصاف با بورنموث در خانه موفق شدند با نتیجه ی سه بر یک به برتری برسند و فصل را با پیروزی و رتبه ی پنجمی به پایان ببرند.


در آخرین هفته ی بوندس لیگای آلمان تیم از پیش قهرمان بایرن مونیخ به دیدار هانوفر رفت و این تیم را سه بر یک شکست داد تا شیرینی جشن قهرمانی را با این برد بیشتر کند.دورتموند نیز در خانه مقابل کلن متوقف شد و فصل را با نایب قهرمانی به پایان رساند.


در هفته ی پایانی لالیگا اسپانیا بارسلونا که برای قطعی کردن قهرمانی خود به برد مقابل گرانادا نیاز داشت این تیم را به لطف هتریک سوارز با سه گل شکست داد تا پیروزی دو بر صفر رئال مادرید مقابل دپورتیوولاکرونیا در همین هفته بی اثر شده و شاگردان لوییز انریکه جام قهرمانی این فصل را به خانه ببرند.اتلتیکو مادرید هم در وینسته کالدرون شهر مادرید پذیرای سلتاویگو بود و این تیم رابا دو گل بدرقه کرد تا رتبه ی سومی لالیگا حاصل زحمات یک فصل شاگردان دیگو سیمئونه باشد.


از سری رقابتهای هفته ی سی و هشتم سری آ ایتالیا بانوی پیر که قهرمانی خود را چند هفته زودتر جشن گرفته بود،در ایستگاه آخر با پنج گل تیم سامپدوریا را گلباران کرد و به استقبال جشن قهرمانی در این فصل رفت.اینتر میلان و آث میلان نیز به ترتیب مقابل ساسولو و رم سه بر یک مغلوب شدند تا فصل را با شکست به پایان برسانند.


آخرین هفته ی لوشامپیونه ی فرانسه نیز با برد دو بر صفر موناکو مقابل مون پلیه همراه بود.لیل در دیداری خارج از خانه با یک گل مقابل سنت اتین پیروز شد.دیدار مارسی و تراوا دو گل به همراه داشت که سهم هر تیم یک گل بود. پاری سن ژرمن چهار بر صفر نانت را در هم کوبید، رنس نیز چهار بر یک مقابل لیون به برتری دست یافت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها