X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1395, 10:00
کد خبر: 20056
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

اولین پیروزی گواردیولا در لیگ جزیره

اولین پیروزی گواردیولا در لیگ جزیره اولین پیروزی گواردیولا در لیگ جزیره
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
اولین پیروزی گواردیولا در لیگ جزیره

سوپرکاپ لیگ برتر فوتبال آلمان بین تیم های دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد که در نهایت باواریایی ها با دو گل آرتورو ویدال و توماس مولر این دیدار را دو بر صفر به سود خود به پایان بردند تا فصل را با جام آغاز کنند.


در اسپانیا دیدار سوپرکاپ لیگ اسپانیا بین تیم های بارسلونا و سویا برگزار شد.سویا که با باخت برابر رئال مادرید سوپرکاپ اروپا را از دست داده بود،در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پنج بر صفر مغلوب شاگردان انریکه شد تا آبی اناری ها پس از کسب جام قهرمانی لالیگا در این فصل،با جام سوپرکاپ لالیگا به استقبال فصل جدید بروند.


فصل جدید لیگ جزیره با اولین پیروزی پپ گواردیولا در این لیگ همراه بود.آبی آسمانی پوشان شهر منچستر موفق شدند زیر نظر گواردیولا میهمان خود،ساندرلند، را دو بر یک شکست دهند و فصل 2017-2016 را با پیروزی آغاز کنند.شیاطین سرخ که به مصاف بورنموث رفته بودند،میزبان خود را در حالی با سه گل در هم کوبیدند که در نهایت حریف تنها به یک گل از سه گل خورده پاسخ داد.دیدار پر گل توپچی های لندنی و لیورپول نیز با نتیجه چهار بر سه به سود آنفیلدی ها به پایان رسید.در آخرین دیدار از هفته اول لیگ برتر انگلستان نیز که بین تیم های چلسی و وستهام برگزار شد، آبی های لندنی موفق شدند با نتیجه دو بر یک بر وستهام غلبه کنند. در پایان این هفته، منچستر سیتی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. لیورپول،چلسی و منچستر سیتی نیز رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.


در آغاز فصل جدید لوشامپیونه فرانسه پاری سن ژرمن که عنوان قهرمانی لوشامپیونه را یدک می کشد،در خانه باستیا موفق به شکست یک بر صفر این تیم شد.موناکو و گنگام به تساوی دو بر دو رضایت دادند.متز با نتیجه سه بر دو بر حریف خود، لیل، غلبه کرد و لیون با سه گل نانسی را در هم کوبید .آخرین دیدار از نخستین هفته لیگ فرانسه نیز بین دو تیم مارسی و تولوز برگزار شد که دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.در پایان این هفته ، لیون در صدر جدول قرار گرفت و بوردو و متز جایگاههای دوم و سوم را به نام خود به ثبت رساندند.قهرمان فصل پیش لوشامپیونه نیز رده پنجم را به خود اختصاص داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها