X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1395, 09:34
کد خبر: 20323
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

پیروزی سیتیزن ها در بازی بزرگ

پیروزی سیتیزن ها در بازی بزرگ پیروزی سیتیزن ها در بازی بزرگ
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
پیروزی سیتیزن ها در بازی بزرگ
اولین و مهمترین دیدار هفته چهارم لیگ جزیره بین دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد در قالب دربی شهر منچستر برگزارشد.در این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد،ابتدا آبی پوشان شهر منچستر با دو گل از میزبان پیش افتادند،شیاطین سرخ نیز موفق به جبران یکی از گل های خورده شدند تا در نهایت شاگردان پپ گواردیولا این دیدار جذاب را دو بر یک به سود خود به پایان ببرند. توپچی های لندنی در ورزشگاه خانگی خود مقابل میهمان خود ساوتهمپتون با نتیجه مشابه دربی منچستر به پیروزی رسیدند.یورگن کلوپ و تیمش از بازی پرگل خانگی مقابل لستر سیتی دست پر برگشتند و چهار بر یک قهرمان فصل قبل را شکست دادند.نوار پیروزی های متوالی آبی پوشان لندنی در این هفته مقابل سوانسی پاره شد و آنها در حالی به تساوی دو بر دو مقابل سوانسی رضایت دادند که تا دقیقه هشتاد از میزبان خود عقب بودند.در پایان دیدار های این هفته ، منچستر سیتی،چلسی و منچستر یونایتد به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند.


رقابتهای هفته سوم لالیگا اسپانیا با دیدار رئال مادرید و اوساسونا در سانتیاگو برنابئو پیگیری شد.کهکشانی ها در حالی پنج بر دو اوساسونا را در هم کوبیدند که بارسلونا،رقیب دیرینه شان ،در ورزشگاه نیوکمپ با شکست دو بر یک برابر آلاوز از کسب سه امتیاز این هفته باز ماند.تیم دوم شهر مادرید نیز در مصاف با سلتاویگو چهار بر صفر پیروز از زمین مسابقه خارج شد تا پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی،در این هفته سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کند.
در پایان هفته سوم این رقابتها ،رئال مادرید پس از کسب سه برد پیاپی با نه امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد و بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب با 6 و 5 امتیاز رده های پنجم و هفتم جدول را به خود اختصاص دادند.


شروع دومین هفته رقابتهای بوندس لیگا آلمان با پیروزی دو بر صفر بایرن مونیخ در خانه شالکه همراه بود.این پیروزی در حالی برای باواریایی ها رقم خورد که آنها تا دقایق پایانی بازی مقابل میزبان خود متوقف شده بودند و به لطف گلزنی در ده دقیقه پایانی و وقت های اضافه،سه امتیاز این دیدار را ازآن خود کردند.در دیدار دورتموند و لایپزیگ نتیجه ای دور از انتظار رقم خورد.زنبور ها مقابل تیم تازه صعود کرده ی شهر لایپزیگ نمایش درخشانی ارائه ندادند و در نهایت هم یک بر صفر مغلوب این تیم شدند.
در پایان دومین ایستگاه بوندس لیگا،بایرن مونیخ با شش امتیاز در صدر قرار دارد و دورتموند رتبه هشتم جدول را به نام خود کرده است.


در آغازین دیدار از هفته سوم سری آ ایتالیا یونتوس در خانه سه بر یک بر ساسولو غلبه کرد تا سومین برد متوالی خود در این فصل را کسب کند.دیدار آ اس رم و سامپدوریا پنج گل به همراه داشت که سهم زرد و قرمز پوشان شهر رم سه گل و سهم تیم میهمان نیز دو گل بود.آث میلان در خانه یک بر صفر مغلوب اودینزه شد و اینتر میلان با برد دو بر یک مقابل پسکارا ،سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کرد.
در پایان این هفته از سری آ،یوونتوس،رم و ناپولی به ترتیب جایگاههای اول تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند.


نخستین روز از رقابتهای چهارمین هفته لوشامپیونه فرانسه با تساوی پاری سن ژرمن مقابل سنت اتین همراه بود.پاریسی ها که هفته پیش مغلوب موناکو شده بودند،این هفته نیز نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل حریف کسب نکردند.لیون در ورزشگاه المپیک لیون پارک از مصاف با بوردو دست خالی خارج شد و شکست سه بر یک مقابل این تیم را پذیرفت.قرمز و سفید های شهر موناکو در ورزشگاه نورد لیل متروپول به مصاف لیل رفتند و با چهار گل این تیم را در خانه اش در هم کوبیدند در حالیکه تیم میزبان موفق شد تنها یکی از گل های خورده را جبران کند.در آخرین دیدار این هفته لوشامپیونه،نیس و مارسی به مصاف یکدیگر رفتند.این دیدار که در خانه نیس برگزار شد،پنج گل به همراه داشت که سه گل سهم مارسی و دو گل نیز سهم نیس شد.در پایان چهارمین هفته از این رقابتها،موناکو ، نیس و متز در رده های اول ، دوم و سوم جدول قرار گرفتند .قهرمان فصل پیش این رقابتها نیز رتبه هفتم را به خود اختصاص داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها