X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1394, 18:07
کد خبر: 10439
خبرنگار: HSH
نظرات: 4

حواشی دیدار سپاهان - پرسپولیس

حضور مدیر عامل سپاهان در ورزشگاه

حضور مدیر عامل سپاهان در ورزشگاه حضور مدیر عامل سپاهان در ورزشگاه
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 19 و 25 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

*در حالی که حدود بیشتر از یک ساعت از زمان آغاز بازی باقیمانده حدود80درصد از صندلی‌های ورزشگاه پُر شده که از این تعداد 90 درصد از فضای ورزشگاه به سپاهانی‌ها و 10درصد دیگر به هواداران پرسپولیس اختصاص پیدا کند.

*هواداران پرسپولیس که هنوز بخشی از آنها پشت درهای ورزشگاه حضور دارند در جایگاه مخصوص خود و بخشی دیگر در ضلع جنوبی ورزشگاه و بر روی تپه چمنی پشت دروازه مستقر شده‌اند.

*نکته جالب توجه کری‌خوانی هواداران اندک پرسپولیس در مقابل سپاهانی‌ها که این تعداد با شعارهایی علیه تیم سپاهان باعث شدند تا هواداران سپاهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و علیه سرخ‌پوشان شعارهایی را سر دهند.

*هواداران سپاهان با پرچم‌های زردرنگ همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و به نظر تا دقایقی دیگر ظرفیت فولادشهر تکمیل خواهد شد.

*در حالی که امروز اصفهان هوای خنکی را سپری می‌کرد ناگهان با نزدیک شدن به زمان مسابقه به گرمای هوا افزوده شده و این موضوع تعجب دست‌اندرکاران مسابقه و هواداران را در پی داشته است.

*اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان بسیار زودتر از حد مقرر در ورزشگاه حضور پیدا کرده است.

*ترافیک خیابان‌های منتهی به فولادشهر از نکات قابل توجه بود تا جایی که به خاطر پر شدن پارکینگ ورزشگاه مأموران راهنمایی و رانندگی ماشین‌ها را به سمت خیابان‌های فرعی راهنمایی می‌کردند.

*از ساعت 18 و 10 دقیقه دواران مسابقه به منظور شرایط چمن و تورهای دروازه به زمین آمده و به این کار مشغول شدند در این بین محمد فنایی ناظر مسابقه در کنار زمین حضور دارد.

*در حالی که حدود یک ساعت و 10 دقیقه تا آغاز بازی زمان باقیمانده است پخش آهنگ‌های شاد در ورزشگاه آغاز شده و این موضوع باعث شده است تا صدای هواداران تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

*یک پرچم که بر روی آن نوشته سپاهان قلب اصفهان در بین هواداران این تیم پهن شده است.

*درگیری لفظی چند هوادار پرسپولیس با مأموران حراست مسابقه واکنش منفی سپاهانی‌ها را در پی داشته و هواداران تیم زردپوش به شدت علیه هواداران پرسپولیس شعارهایی سر دادند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها