X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 شهریور 1394, 18:58
کد خبر: 11088
خبرنگار: lark
نظرات: 1

حواشی دیدار سایپا و سپاهان

پوشش بازی با هلی کم

پوشش بازی با هلی کم پوشش بازی با هلی کم
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، حواشی دیدار سایپا و سپاهان به شرح زیر است:
* شبکه ورزش که این بازی را پوشش می‌داد از حدود 10 دقیقه قبل از شروع بازی با حضور مجری در داخل ورزشگاه حواشی و نکات بازی را تحلیل کرد.
* جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و سایپا قبل از شروع بازی و در داخل تونل ورودی با اکثر بازیکنان سپاهان از جمله هادی عقیلی خوش و بش کرد.
* برای تصویر برداری این بازی از "هلی کم" هم استفاده می‌شد.
* هادی عقیلی علی رغم مصدومیتش به این بازی رسیده بود همچنین احسان حاج صفی و مهدی شریفی نیز که حضورشان در این بازی در هاله‌ای از ابهام بود در ترکیب 11 نفره حضور داشتند.
* در مراسم قبل از آغاز بازی اعضای نیمکت دو تیم از جمله حسین فرکی، مجید جلالی، مجید بصیرت، فرهاد پورغلامی، رسول خوروش و اصغر حاجیلو عکسی به یادگار انداختند. همچنین جواد نکونام نیز که سابقه کار با فرکی را دارد قبل از بازی به طرف او رفت.
* حدود 300 هوادار سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین حضور داشتند تا در برابر تعداد انگشت شمار سایپایی‌ها، سپاهان به نوعی در این بازی میزبان باشد.
* سپاهان در این بازی برای اولین بار از لباس دوم خود که سفید رنگ بود استفاده کرده است.
باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز به همراه این تیم به ورزشگاه آمده است.
* میلاد میداودی با هادی عقیلی بازیکن تیم سپاهان خوش و بش می کردو چند دقیقه ای با هم صحبت کردند.
* مجید جلالی سرمربی تیم سایپا 15 دقیقه دیرتر به ورزشگاه آمد و با خودروی شخصی وارد ورزشگاه شد.
* مجید جلالی و کادر فنی سایپا قبل از شروع بازی به سمت فرکی و کادر فنی سپاهان رفته و با آنها خوش و بش کردند. جواد نکونام هم برخورد گرمی با فرکی داشت.
* هواداران سپاهان ضمن تشویق حاج صفی از او می خواستند تا به آلمان نرود و در سپاهان بماند.
*کارلوس کی‌روش و افشین پیروانی امروز سه‌شنبه در جریان دیدار دو تیم سایپا تهران و سپاهان اصفهان که در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود، به این ورزشگاه رفتند تا دیدار این دو تیم را زیر نظر بگیرند. اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.
*همچنین در دقیقه ۵۰ این بازی برق ورزشگاه دستگردی قطع شد تا بازی به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شود. برق ورزشگاه دستگردی در بازی سایپا برابر گسترش فولاد تبریز در هفته نخست لیگ برتر هم قطع شده بود تا آن بازی هم دچار وقفه چند دقیقه‌ای شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها