X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1394, 19:14
کد خبر: 11954
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

حواشی دیدار صبا - سپاهان

ادای احترام بازیکنان به مقام شهدا

ادای احترام بازیکنان به مقام شهدا ادای احترام بازیکنان به مقام شهدا
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، دو تیم صبای قم و سپاهان اصفهان امروز ساعت 17:20 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یک دیگر رفتند که این بازی حاشیه هایی به همراه داشت که به شرح ذیل است:
*محمد قاضی به دلیل مصدومیت در ترکیب صبا قرار نگرفته است. مسعود حق‌جو نیز که به تازگی آسیب دیدگی‌اش برطرف شده جزء بازیکنان صبا نیست و علی دایی به او استراحت داده است.
*رضا حقیقی در دومین دیدار پیاپی در لیست 18 نفره صبا قرار نگرفته است.
*تماشاگران اصفهانی با 5 دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه یادگار امام قم رساندند.
*علی دایی در دقیقه 17 به خطایی که در میانه زمین به سود تیمش گرفته نشد اعتراض داشت.
*دقیقه 38 خلعتبری در محوطه جریمه صبا به زمین افتاد و معتقد بود خطای پنالتی روی او صورت گرفته است اما داور دستور به ادامه بازی داد تا این بازیکن و هواداران سپاهان به داور اعتراض کنند.
* علی دایی بعد از اینکه داور آوانتاژ اعلام نکرد و بازی را متوقف کرد اعتراض زیادی به حیدری داور مسابقه داشت که باعث شد بازی یک دقیقه متوقف شود. تماشاگران سپاهان نیز در همین لحظه به سرمربی صبا فحاشی کردند و او را ضد فوتبال خواندند. هواداران صبا نیز که تعدادشان نسبت به بازی‌های گذشته این تیم چشمگیر بوده نیز شعار «تبانی تبانی فوتبال اصفهانی» سر دادند.
* محرم نویدکیا بازیکن غائب سپاهانی‌ها از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد.
* قبل از شروع بازی علی دایی به همراه کادر فنی تیم صبا به پیشواز حسین فرکی و کادر فنی سپاهان رفته و به آنها خوش و بش کرده و خیر مقدم گفت.
*بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی با در دست داشتن شاخه های گل به سمت تصاویر شهدای جنگ تحمیلی رفته و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.
* حجت الاسلام عشقی نیاسر رییس صدا و سیمای مرکز استان قم با حضور در ورزشگاه یادگار امام از دوربین های مستقر در ورزشگاه بازدید کرد.
* حضور 4 هزار تماشاگر که رفته رفته بر تعداد آنها در ورزشگاه یادگار امام افزوده می شود حاکی از بیشترین استقبال تماشاگران طی هفت هفته برگزاری مسابقات لیگ از دیدارهای صبا بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها