X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آذر 1394, 15:48
کد خبر: 13282
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

حاشیه دیدار گسترش فولاد تبریز ـ سپاهان

خوش آمد گویی کمالوند به استیماچ

خوش آمد گویی کمالوند به استیماچ خوش آمد گویی کمالوند به استیماچ
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، دیدار تیم‌های گسترش فولاد و سپاهان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز در تبریز آغاز شد که نیمه اول آن با یک گل به سود تیم تبریزی به پایان رسید.
*سپاهان به دلیل اینکه در این دیدار میهمان است و میزبانش یعنی تیم گسترش با پیراهن آبی و زرد به میدان آمده است، در این دیدار سفیدپوش شده و از پیراهن دوم خود استفاده کرده است.
*هواداران تبریزی با توجه به اینکه این دیدار همزمان با دیدار تراکتورسازی نیست استقبال خوبی را به عمل آورده و حدود 2 هزار نفر برای تماشای دیدار دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گسترش حضور دارند.
*شایعه حضور امیر قلعه نویی سرمربی سابق استقلال و تراکتورسازی در تبریز و اینکه او قرار است جانشین تونی روی نیمکت تراکتورسازی شود باعث شده است تا تحرکاتی در همین زمینه امروز در ورزشگاه گسترش به وجود بیاید. بر همین اساس امروز عده‌ای از هواداران تراکتور در اقدامی مشکوک در جریان دیدار گسترش و سپاهان یک بنر حمایتی از قلعه‌نویی را پهن کردند که این بنر با دخالت مأموران یگان ویژه جمع‌آوری شد.
*پیش از شروع مسابقه از طریق رادیو آوا ترانه‌های مختلفی در استادیوم پخش شد.
*جمشید خطیبی قائم‌مقام، حسن آذرنیا سرپرست و فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد پیش از آغاز این دیدار صحبت‌های خصوصی با یکدیگر داشتند.
*دروازه‌بانان تیم گسترش فولاد و سپاهان نخستین بازیکن از 2 تیم بودند که وارد زمین مسابقه شدند.
*مرتضی اسدی، کاپیتان تیم گسترش فولاد، مورد تشویق اندک هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفت.
*هنگامی‌که بازیکنان تیم گسترش فولاد در حال گرم کردن بدن‌های خود بودند، فراز کمالوند با فراخواندن محمد نصرتی، نکاتی را به وی گوشزد کرد.
*سعید دقیقی پیش از آغاز دیدار با یکی از هواداران معلول تیم گسترش فولاد برخورد گرمی داشت و لحظاتی را با وی به گفت‌وگو نشست.
*حبیب گردانی، بازیکن تبریزی تیم سپاهان پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت گسترش فولاد آمده و با نیمکت نشینان این تیم به خوش‌وبش پرداخت.
*فراز کمالوند نیز به‌رسم میهمان‌نوازی به سمت نیمکت تیم سپاهان رفته و به سرمربی این تیم خوش‌آمد گفت.
* در یکی دو صحنه مهدی کیانی با حرکات آکروباتی موجب شد تا هواداران شعار «غیرتیم غیرتیم مهدی کیانیم» سر دهند.
*سعید دقیقی نخستین بازیکنی بود که به زمین آمد و با بازیکنان سپاهان خوش و بش کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها