X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اردیبهشت 1395, 17:45
کد خبر: 16863
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حواشی دیدار نفت - سپاهان

حضور دستیار کی‌روش و آنالیزور پرسپولیس/ بازوبند مشکی منصوریان و نفتی‌ها

حضور دستیار کی‌روش و آنالیزور پرسپولیس/ بازوبند مشکی منصوریان و نفتی‌ها حضور دستیار کی‌روش و آنالیزور پرسپولیس/ بازوبند مشکی منصوریان و نفتی‌ها
سرمربی تیم نفت تهران به دلیل درگذشت بازیکن سابق این تیم با بازوبند مشکی در کنار زمین حضور داشت.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های نفت و سپاهان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی برگزار شد که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع بازی پادووانی مدافع تیم سپاهان که سابقه بازی در نفت را دارد به سمت بازیکنان این تیم رفت و با آنان به خوش و بش پرداخت.

* سعید لطفی بازیکن تیم نفت پیش از وقوع بازی به سمت نیمکت تیم سپاهان رفت.

* به دلیل درگذشت مرحوم مهرداد اولادی پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور دارند که 50 نفر آن هوادار سپاهان هستند. همچنین برخی از هواداران با پیراهن‌های استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

* بازیکنان تیم نفت با پیراهن‌های مشکی که شماره 33 روی آن بود وارد زمین شدند. مرحوم اولادی سابقه بازی در نفت را در کارنامه داشت. همچنین بازیکنان نفت بنری در دست داشتند که بر روی آن فوت مرحوم اولادی تسلیت گفته شده بود.

* رحمان احمدی و شیمبا دو بازیکن تیم سپاهان که در بازی امروز غایب هستند در جایگاه ویژه حضور دارند. همچنین سیامک کوروشی بازیکن تیم نفت هم از جایگاه ویژه مشغول تماشای این بازی است.

* اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان در ورزشگاه تختی حضور دارد.

* علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت همراه با بازیکنان تیمش پیش از شروع بازی عکس یادگاری گرفت.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی به همراه مهرداد خانبان آنالیزور این تیم در ورزشگاه تختی حاضر هستند.

* از آنجایی که تیم نفت روز پنجشنبه در یک بازی حساس باید به مصاف تیم پرسپولیس برود به همین دلیل آنالیزور پرسپولیس به ورزشگاه تختی آمد تا دیدار تیم‌های نفت و سپاهان را آنالیز کند.

* در دقیقه 16 بازی محمدرضا خلعتبری به دلیل اعتراض شدید داور کارت زرد گرفت که همین مسئله باعث شد تا هواداران نفت بر علیه او شعار دهند در این لحظه منصوریان از تماشاگران تیمش خواست شعاری علیه این بازیکن ندهند.

* در اتفاقی عجیب بازی تیم‌های نفت و سپاهان در حالی آغاز شد که ماشین آتش نشانی در ورزشگاه حضور نداشت و در دقیقه 10 بازی این ماشین به ورزشگاه تختی رسید.

* به دلیل درگذشت مهرداد اولادی علیرضا منصوریان سرمربی نفت بازوبند مشکی بسته بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها