X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 11:45
کد خبر: 7711
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 1

حواشی دیدار سپاهان و پیکان

شعار سپاهانی ها علیه رحمتی و اعتراض فشنگچی به تعویض

شعار سپاهانی ها علیه رحمتی و اعتراض فشنگچی به تعویض شعار سپاهانی ها علیه رحمتی و اعتراض فشنگچی به تعویض
حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر که شامگاه جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شده بود، به شرح زیر است:

* مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم پیکان در این مسابقه بارها از سوی تماشاگران تیم سپاهان هو شد؛ او در ابتدای بازی و زمانی که می‌خواست توپ‌های شروع مجدد را بزند، از سوی تماشاگران که نسبت به جدایی وی از تیم سپاهان هنوز ناراحت بودند، هو شد. این هواداران همچنین با شعارهای خود گل دریافتی مهدی رحمتی از فاصله 40 متری که توسط وریا غفوری به ثمر رسید را به رخ او می‌کشیدند.

* نور جایگاه خبرنگاران به دلیل تعمیر ورزشگاه فولادشهر قطع بود اما با استفاده از پروژکتورهای سیار این مشکل برطرف شد.

* وقتی بازی در نیمه نخست به پایان رسید، رحمتی به طرف نیمکت سپاهان رفت و با سوکای و رحمان احمدی خوش و بش کرد.

* امیرحسین کریمی و علی کریمی بازیکن سپاهان در جایگاه ویژه حضور داشتند. همچنین رضا چلنگر، مترجم زلاتکو کرانچار نیز بر روی سکوها نشسته بود.

* فشنگچی در دقیقه 30 تعویض شد و به جای او وحید حیدریه به زمین آمد اما او که از تعویضش عصبانی بود، با بازیکن تعویضی دست نداد و گرمکن خود را نگرفت و به بطری آب روی زمین نیز ضربه زد تا با این کار اعتراض خود را به منصور ابراهیم‌زاده که پیش از این و در زمان حضور در ذوب‌آهن نیز تجربه اعتراض بازیکنان را دارد، اعلام کند.

* مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که امروز بر خلاف محمدرضا خلعتبری عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود در دقیقه 69 مسابقه توانست به خوبی توپ را مهار کند اما در موقعیت تک به تک با رحمتی نتوانست از این توپ استفاده کند.

* سعید دقیقی، مهاجم تیم پیکان در دقیقه 78 بعد از خطا روی هادی عقیلی با این بازیکن درگیر شد و این مسئله اعتراض تماشاگران و عقیلی را به دنبال داشت.

* جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی تیم سپاهان که از دقیقه 70 برای این تیم به میدان آمد، 9 دقیقه بعد از ورود به زمین مسابقه برای تیم اصفهانی گلزنی کرد.

* تماشاگران سپاهان بعد از گل خوردن مهدی رحمتی با شعارهای خود به او درباره گل‌های دریافتی‌اش کنایه می‌زدند.

* در دقیقه 86 مسابقه هواداران تیم سپاهان محرم نویدکیا، کاپیتان مصدوم این تیم اصفهانی را تشویق کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها