X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 19:11
کد خبر: 7786
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حاشیه دیدار نفت مسجدسلیمان - سپاهان

پرتاب نارنجک به داخل زمین

پرتاب نارنجک به داخل زمین پرتاب نارنجک به داخل زمین
بازی مسجدسلیمان و سپاهان در حالی دقایق 69 را سپری می‌کرد که تماشاگران با شکستن صندلی‌های ورزشگاه و پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز و سنگ به داخل زمین باعث شدند تا این دیدار نیمه‌کاره بماند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز از ساعت 18 بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شده است که این دیدار در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید اما نیمه دوم این رقابت‌ها در حالی در دقیقه 69 سپری می‌شد که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با پرتاب سنگ و نارنجک‌های دستی به داخل زمین باعث بر هم زدن فضای بازی شدند.
*با توجه به شرایط ویژه‌ای که در ورزشگاه شهید محمدی رخ داد مسئولان برگزاری بازی این دیدار را قطع کردند و به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین بازیکنان هر دو تیم وارد رختکن شدند.
*تماشاگران همچنان با شکستن صندلی‌های ورزشگاه و پرتاب کردن به داخل زمین و پرتاب سنگ و نارنجک های دست‌ساز همچنان جو ورزشگاه را به هم ریخته‌‌اند.
*پلیس یگان ویژه با بستن گارد ویژه سعی دارد جلوی اعتراض تماشاگران را بگیرد اما آنها با شکستن صندلی‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.
*سلیمانی ناظر بازی در داخل زمین چمن است و مسئولان در حال تلاشند تا بازی پیگیری شود.
*قبل از شروع بازی، بهروز مکوندی و کادر فنی تیم به سوی نیمکت سپاهان رفتند و به حسین فرکی و کادر فنی تیمش خوشامد گفتند و با آنها به خوش و بش پرداختند.
*نزدیک به 10 هزار تماشاگر از این بازی استقبال کردند که به عبارتی از جمعیت 100 هزار نفری مسجدسلیمان 10 درصد به تماشای بازی رفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها