X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1394, 13:12
کد خبر: 7818
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 0

حواشی دیدار سپــاهان و السد

تماشاگران سپــاهان شعارهایی علیه بازیکنان تیم السد سر دادند

تماشاگران سپــاهان شعارهایی علیه بازیکنان تیم السد سر دادند تماشاگران سپــاهان شعارهایی علیه بازیکنان تیم السد سر دادند
سپــاهاني‌ها از دقيقه 75بازي شروع به تشويق محرم نويدکيا، کاپيتان خود کردند و به نوعي خواستار حضور او در ترکيب تيم شدند.

حواشی دیدار سپــاهان و السد در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
* با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد استقبال مناسبی از این بازی توسط هواداران سپــاهان صورت گیرد، استقبال هواداران از این بازی چندان مناسب نبود و تنها ۵ هزار نفر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند.
* جلال حسینی در دقایق ابتدایی آسیب دید و از لوکا درخواست داد تعویض شود، در این هنگام هادی تامینی به کنار زمین آمد تا در صورت تعویض حسینی به جای او در ترکیب قرار گیرد اما پس از آن حسینی اعلام کرد که می‌تواند به بازی ادامه دهد و به همین دلیل تامینی به نیمکت بازگشت.
* یوسف احمد و محمد کسولا، دو بازیکن تیم السد به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.
* محرم نویدکیا، کاپیتان سپــاهان هم در این مسابقه در ترکیب اصلی حضور نداشت و از دقیقه ۸۳ وارد میدان شد.
* فابیو جانواریو که در روزهای گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، با برطرف شدن مصدومیت در ترکیب سپــاهان حضور داشت.
* با وجود اینکه عنوان می‌شد سپــاهان در بازی امروز با ترکیب دفاعی به میدان می‌آید، بوناچیچ ترکیبی هجومی با استفاده از دو مهاجم را در دستور کار قرار داد.
* عبدالقادر کیتا بازیکن تیم السد در یک صحنه با لگد یکی از بطری‌های آب معدنی را به داخل زمین پرتاب کرد که این صحنه از چشم داور مسابقه پنهان نماند؛ در حالیکه داور می‌خواست برای این کار، این بازیکن را جریمه کند، سرمربی السد تلاش کرد به داور بفهماند که کیتا با این حرکت می‌خواست به مربی اعتراض کند نه داور بازی.
* ۵ خبرنگار قطری برای پوشش این بازی به اصفهان آمده و در ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند.
* ترکیب اولیه سپــاهان با حضور اکبر ایمانی و مهدی نصیری دو بازیکن جوان تیم بسیار جالب تعجب بود؛ این ترکیب در ابتدا باعث تعجب خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شد اما بازی خوب ایمانی در نیمه نخست نشان داد که بوناچیچ برای استفاده از انگیزه این بازیکنان از آنها استفاده کرده است؛ البته اخراج اکبر ایمانی در اوایل نیمه دوم بازی به دلیل بی‌تجربگی او بدون شک بوناچیچ را از این تصمیم خود پشیمان کرده است.
* با اینکه تیم السد با نتیجه یک بر صفر عقب بود اما دروازه بان این تیم در نیمه نخست و پس از گل سپــاهان دست از وقت کشی بر نمی‌داشت.
* تعداد عکاسان در پشت دو دروازه برابر بود.
* اکبر ایمانی در بازی امروز برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا در ترکیب سپــاهان قرار گرفت.
* با وجود اینکه داور چهارم مسابقه در نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، دو دقیقه وقت اضافه برای این دیدار لحاظ شد.
* عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ به همراه فریدون معینی در جایگاه ویژه نشسته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.
* مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون هم از حاضران این بازی بود؛ تاج اخیرا در بسیاری از بازی‌های سپــاهان و ذوب‌آهن در اصفهان حضور پیدا می‌کند.
* در نیمه دوم قسمتی از سکوی پشت دروازه سپــاهان در ضلع شمالی ورزشگاه پر شد اما ظرفیت ورزشگاه تکمیل نشد.
* اخراج اکبر ایمانی در دقیقه ۵۸ بازی به دلیل دریافت کارت زرد دوم باعث شد که سپــاهان نزدیک به ۳۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند. این بازیکن که در نیمه نخست بازی از بنیامین ویلیامز، داور مسابقه کارت زرد گرفته بود، در نیمه دوم هم بدون ملاحظه در موقعیت‌های دفاعی سپــاهان حضور داشت و در یکی از صحنه‌ها بر روی خطایی که بر روی نیانگ، مهاجم سنگالی السد انجام داد، کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
* پس از اخراج اکبر ایمانی بوناچیچ سریعا به کریمیان دستور گرم کردن داد و او را وارد زمین بازی کرد.
* جمشیدیان پس از اینکه با کریمیان تعویض شد و به سمت نیمکت رفت با تشویق لوکا مواجه شد و با او دست داد.
* پس از ۱۰ نفره شدن سپــاهان این تیم السد بود که بازی را در دست گرفت و بر روی دروازه سپــاهان فشار آورد.
* عمادرضا در این بازی عملکرد چندان مناسبی نداشت و موقعیت چندانی هم روی دروازه السد ایجاد نکرد تا در نهایت در دقیقه ۷۰ با میلوراد یانوش تعویض شود؛ به جای او امید ابراهیمی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در بسیاری از صحنه‌ها با دقت و هوش بسیار خود برای سپــاهان مثمر ثمر واقع شد.
* سپــاهانی‌ها از دقیقه ۷۱ بازی شروع به تشویق محرم نویدکیا، کاپیتان خود کردند و به نوعی خواستار حضور او در ترکیب تیم شدند؛ این در حالی بود که نویدکیا در بازی‌های اخیر سپــاهان آنچنان عملکرد خوبی نداشته بود.
* امید ابراهیمی در غیاب محرم نویدکیا در این مسابقه، به هدایت و راهنمایی بازیکنان خط هافبک و خط دفاعی سپــاهان می‌پرداخت.
* رحمان احمدی در دقیقه ۷۷ بازی پس از درخشش در یکی از صحنه‌ها، با مصدومیت از ناحیه دست مواجه شد و بر روی زمین نشست؛ نکته جالب اینکه با وجودی که سرپرست و بازیکنان سپــاهان بارها از داور مسابقه خواستار رسیدگی به وضعیت مصدومیت رحمان احمدی شدند، داور مسابقه توجهی به این مسئله از خود نشان نمی‌داد. احمدی نزدیک به ۳ دقیقه بر روی زمین افتاده بود اما داور مسابقه هیچ توجهی به این مسئله از خود نشان نداد.
* تماشاگران و نیمکت سپــاهان بارها به این مسئله اعتراض کردند اما داور همچنان به این مسئله همچنان بی‌توجه نشان می‌داد تا در نهایت پس از حدود ۵ دقیقه و با مصدومیت بنگر، پزشکان سپــاهان به وضعیت رحمان احمدی رسیدگی کردند.
* تماشاگران سپــاهان پس از بی‌توجهی داور مسابقه و بازیکنان تیم السد، شعارهایی علیه بازیکنان تیم السد سر دادند.
* محرم نویدکیا بالاخره در دقیقه ۸۳، وارد بازی شد و نزدیک به ۱۰ دقیقه برای سپــاهان بازی کرد.
* در دقیقه ۸۵ بازی پس از زمین خوردن امید ابراهیمی و در حالیکه سپــاهان در حمله بود، داور بازی را به دلیل خطای بازیکن السد متوقف کرد! این در حالی بود که هنگام مصدومیت رحمان احمدی، داور نزدیک به ۵ دقیقه نسبت به این مسئله بی‌توجه نشان داده بود.
* در یکی از صحنه‌ها در نیمه دوم بازیکن تیم السد اقدام به زدن ضربه قیچی برگردان کرد که در این امر موفق نبود و موجب خنده تماشاگران سپــاهان شد.
* در صحنه‌ای رحمان احمدی مصدوم شده بود که داور مسابقه علی‌رغم درخواست مجید بصیرت و بازیکنان سپــاهان بازی را متوقف نکرد که این کار با اعتراض شدید تماشاگران سپــاهان مواجه شد و تا دقایقی داور مسابقه را "هو" کردند.
* تماشاگران سپــاهان در هنگام اعتراض به داور مسابقه با نور لیزر نیز اعتراض خود را به او نشان دادند و قصد اذیت کردن او را داشتند.
* فابیو جانواریو پس از تعویضش به شدت از سوی طرفداران سپــاهان تشویق شد.
* پس از ورود نویدکیا به زمین مسابقه، محسن بنگر بازوبند را به او تعارف زد که نویدکیا از گرفتن بازوبند امتناع کرد؛ البته این کار او بیشتر به دلیل قوانین AFC بود.
* در اواخر مسابقه سید مهدی سید صالحی در زمانی که سپــاهان در دفاع بود عملا به عنوان دفاع راست سپــاهان به کار گرفته شد.
* بوناچیچ در ۵ دقیقه پایانی بارها به ساعت اسکوربورد ورزشگاه تماشا می‌کرد و منتظر پایان بازی بود.
* هواداران سپــاهان هم دقایق پایانی بازی را ایستاده تماشا می‌کردند.
* امید ابراهیمی که در این بازی تک گل سپــاهان را به ثمر رساند پس از به صدا در آمدن سوت بازی بلافاصله بر روی زمین نشست تا به نوعی استرس خود را تخلیه کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها