X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1394, 16:40
کد خبر: 7844
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار سپاهان و استقلال تهران

پرتاب بطری استقلالی‌ها به درون ورزشگاه

پرتاب بطری استقلالی‌ها به درون ورزشگاه پرتاب بطری استقلالی‌ها به درون ورزشگاه
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های سپاهان و استقلال که با برتری 3 بر یک زردپوشان خاتمه یافت دارای حواشی بود که به شرح زیر است:
* در دقیقه 69 مسابقه پرتاب بطری از ضلع جنوبی ورزشگاه که هواداران استقلال در آن مستقر بودند فغانی داور بازی جریان مسابقه را متوقف کرده و پرتاب سنگ به دورن زمین را به ناظر بازی اطلاع داد.
* هواداران استقلال در طول مسابقه چندین بار علیه علیرضا فغانی داور بازی که یک پنالتی به سود سپاهان اعلام کرده بود شعار سر دادند و او را سپاهانی خطاب کردند اما امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال از هواداران تیم خود خواست شعار علیه داور را ادامه ندهند.
* برای اولین بار در جریان مسابقات لیگ برتر ایران اسپری محو شونده که در بازی‌های جام جهانی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود در بازی استقلال و سپاهان استفاده شد.
* مهدی شریفی مهاجم سپاهان که بعد از گل سوم تیم اصفهانی به دلیل خوشحالی و شرکت در خوشحالی بازیکنان مصدوم شده بود دقایقی بعد با جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی سپاهان تعویض شد.
* تعدادی از هواداران تیم سپاهان و همچنین بخش عمده ای از هواداران تیم استقلال در طول مسابقه پشت درب‌های ورزشگاه ماندند و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.
* تکمیل ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر در این بازی بار دیگر جای خالی ورزشگاه نقش جهان در اصفهان را به مسئولان اصفهانی گوشزد کرد.
* محسن فروزان دروازه‌بان تیم استقلال در دقایق پایانی نیمه دوم بازی مرتکب یک اشتباه شد و واکنش هواداران تیم استقلال را به دنبال داشت.
* زلاتکو کرانچار در دقایق پایانی مسابقه به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش معترض بود و از آنها می‌خواست که مانع این شود که استقلال را به طرف سپاهان حمله ور شود.
* شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم سپاهان در دقیقه 90 از سوی داور بازی به دلیل خطا بر روی بازیکن تیم استقلال و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. وی که حاضر نبود زمین ورزشگاه را ترک کند با وساطت خلعتبری حاضر به ترک زمین شد اما هنگام خروج با دستان خود عدد 3 که نشانه 3 گل دریافتی تیم استقلال بود را به هواداران سپاهان نشان داد و مورد تشویق قرار گرفت.

* واکنش‌های دقایق پایانی شهاب گردان در این بازی به شدت مورد تشویق هواداران تیم سپاهان قرار گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها