X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 11:32
کد خبر: 7891
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

حواشی دیدار استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر

امید ابراهیمی بعد از گلزنی در دقیقه ۹۳ خوشحالی نکرد

امید ابراهیمی بعد از گلزنی در دقیقه ۹۳ خوشحالی نکرد امید ابراهیمی بعد از گلزنی در دقیقه ۹۳ خوشحالی نکرد
حواشی دیدار استقلال و سپاهان به شرح زیر است:
*یک بنر توسط هواداران استقلال درباره زنده یاد غلامحسین مظلومی در ورزشگاه نصب شده است.
* نیمکت نشینان سپاهان به همراه سایر بازیکنان به رختکن نرفته و در زمین حضور پیدا کردند تا خود را برای بازی در نیمه دوم آماده کنند.
*بازیکنان سپاهان سه دقیقه زودتر از استقلالی ها وارد زمین شدند تا خود را برای شروع نیمه دوم آماده کنند.
*کریم بوستانی در آغاز نیمه دوم قبل از حضور روی نیمکت به سمت داور، جهانبازی، رفت و با او خوش و بش کرد.
*حسین فرکی و امیر قلعه نویی از همان ابتدای بازی تا پایان نیمه اول لب خط ایستاده و بدون آنکه لحظه ای روی نیمکت قرار بگیرند تیم های خود را هدایت و نکات مهم را به بازیکنان دو تیم گوشزد می کردند.
*بعد از گل سپاهانی ها، هواداران استقلال خطاب به جهانبازی شعار دادند «داور پرسپولیسی نمی خوایم».
*بعد از گل سپاهان، سوکای از روی نیمکت بلند شد و به سمت بازیکنانی که شادی گل می کردند رفت و با آنها عکس سلفی گرفت.
*پس از اینکه استقلالی ها گل خوردند وحید طالب لو به لب خط رفت و شروع به دست دادن با بازیکنان کرد و به آنها روحیه داد.
*محسن فروزان پس از پایان نیم فصل، ۵۰ روز تعطیلی و نیمکت نشینی در چهار بازی رسمی جام ملت ها دوباره به چارچوب دروازه برگشت.
*پریرا، وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری مانند شروع نیمه اول دوباره به سمت قلعه نویی رفته و خوش و بش کوتاهی با او داشتند.
*محسن فروزان دستکش هایش را در نیمه دوم عوض کرد.
*بارش باران در نیمه دوم باعث تغییرات در جایگاه ها شده و بسیاری از هواداران به سمت سکوهایی رفتند که سقف داشت.
*محمود فکری به عنوان آخرین نفر کادر فنی استقلال با تاخیر به زمین رفت و پس از رسیدن به نیمکت توضیحاتی به قلعه نویی داد که معلوم بود به خاطر آن با تاخیر آمده است و ظاهرا ماموریتی را پیگیری کرده بود.
*هادی عقیلی و حنیف عمران زاده قبل از شروع نیمه دوم یکدیگر را در آغوش گرفتند که مورد توجه فیلمبرداران تلویزیونی هم قرار گرفت و این صحنه را به تصویر کشیدند.
*امیر قلعه نویی با شروع نیمه دوم مانند نیمه اول در کنار زمین ایستاد با این تفاوت که این بار دیگر آرام و قرار نداشت و با حرکات دست و فریادهایی نکاتی ویژه را به بازیکنانش منتقل می کرد.
*گل کرار جاسم باعث شادی هواداران شد اما جهانبازی خیلی زود به این شادی پایان داد چراکه کمک داورش آن را آفساید گرفته بود.
*دوربین های تلویزیون چند بار چهره مبهوت هاشم بیک زاده را روی نیمکت به تصویر کشیدند که مورد توجه قرار گرفته بود و معلوم نبود چرا بازیکن ملی پوش استقلال با این حالت و چشم های گرد شده روی نیمکت نشسته است.
*دکتر ستوده، پزشک استقلال، قبل از اینکه هاشم بیک زاده وارد زمین شود نکاتی ویژه ای را به او گوشزد کرد که توجه همگان را به خود جلب کرده بود. بیک زاده دستش را بانداژ کرده و کنار زمین رفت تا وارد زمین شود.
*وحید طالب لو مانند یکی از اعضای کادر فنی در حالی که دستش را روی دهانش گرفته بود تا صحبت هایش لب خوانی نشود نکات ویژه ای را به امیر قلعه نویی منتقل می کرد.
*امیر قلعه نویی در دقیقه ۷۸، زمانی که شهباززاده موقعیت گلش را از دست داد افسوس خورده و اعتقاد داشت بازیکنانش در این صحنه می توانستند به گل دوم برسند که موقعیت را با بی دقتی از دست دادند.
*زمانی که رحمان احمدی در دقیقه ۸۰ به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد حسین فرکی سراغ شهاب گردان را گرفت که معلوم شد روی نیمکت نشسته و همراه سایر نیمکت نشینان سپاهان مشغول گرم کردن خود نبود. با این حال سرمربی سپاهان از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و یکی از تعویض های خود را انجام داد و امیرحسین کریمی را با رسول نویدکیا تعویض کرد.
* امید ابراهیمی بعد از گلزنی در دقیقه ۹۳ خوشحالی نکرد. او سابقه بازی در سپاهان را دارد و به همین دلیل نخواست برابر تیم سابق خود خوشحالی نکند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها