X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 12:47
کد خبر: 7907
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار سپاهان و ملوان بندرانزلی

تماشاگران سپاهان به تشویق محرم نویدکیا پرداختند

تماشاگران سپاهان به تشویق محرم نویدکیا پرداختند تماشاگران سپاهان به تشویق محرم نویدکیا پرداختند
رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان که در بازی امروز این تیم مقابل ملوان در لیست 18 نفره قرار نگرفته بود، در بین دو نیمه این بازی ورزشگاه را ترک کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* با وجود اینکه اعلام شده بود که رحمان احمدی آسیب دیده و اسم وی در لیست 18 نفره تیم قرار ندارد، او پیش از آغاز بازی با لباس ورزشی کنار نویدکیا تمرین کرد؛ وی که بعد از آغاز بازی در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان نشسته بود، بین دو نیمه ساک ورزشی خود را برداشت و ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد.
* زاغی‌نژاد، مربی تیم سپاهان در نیمه دوم با استرس و فشار قابل توجهی به بازیکنان سپاهان معترض بود و اعتراض می‌کرد.
* احسان حاج‌صفی که بعد از هفته‌ها دوری از سپاهان در نیمه دوم دیدار تیمش برای تیمش به میدان آمد، پیش از ورود به زمین با تشویق‌های قابل توجه تماشاگران مواجه شد.
* از ابتدای مسابقه و در شرایطی که رسول نویدکیا در چند موقعیت، اشتباه کرد، تماشاگران سپاهان شروع به تشویق محرم نویدکیا کردند!
* رضا اعتمادی، بازیکن تیم ملوان در دقیقه 70 برای تیمش گلزنی کرد اما داور بازی به دلیل خطا، این گل را مردود اعلام کرد.
* از دقیقه 76 مسابقه، محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان وارد زمین مسابقه شد؛ نکته جالب توجه اینکه او برای دومین هفته متوالی با رسول، برادرش تعویض شد.
* سپاهان در این بازی تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در اختیار نداشت؛ مهدی شریفی و علی کریمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید، امروز در ترکیب تیم قرار نداشتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها