X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1394, 11:23
کد خبر: 7990
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

حواشی دیدار سپــاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر

مهدی تاج، رئیس اصفهانی سازمان لیگ برتر فوتبال نیز در ورزشگاه فولادشهر

مهدی تاج، رئیس اصفهانی سازمان لیگ برتر فوتبال نیز در ورزشگاه فولادشهر مهدی تاج، رئیس اصفهانی سازمان لیگ برتر فوتبال نیز در ورزشگاه فولادشهر
با توجه به رأی کمیته انضباطی و محرومیت تیم سپاهان، تماشاگران این تیم برای تماشای این بازی به ورزشگاه فولادشهر نرفته بودند و این بازی در غیاب تماشاگران برگزار می‌شد.

* تیم سپاهان برای این بازی با لشکر محرومان و مصدومان قدم به زمین گذاشته بود و 5 بازیکن اصلی این تیم هر یک به دلایلی در ترکیب این تیم قرار نگرفته بودند.

* سپاهانی‌ها امروز علاوه بر علی حمودی و شجاع خلیل‌زاده که به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت این تیم اصفهانی را همراهی نمی‌کنند، محرم نویدکیا، حاج‌صفی و خلعتبری را در اختیار نداشتند.

* عبدالله کرمی به دلیل سرماخوردگی و وریا غفوری با آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا در این بازی برای تیم اصفهانی بازی می‌کردند و شرایط جسمی چندان مناسبی نداشتند.

* در شرایطی که به نظر می‌رسید با محرومیت خلعتبری، جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی سپاهان از ابتدای این بازی در ترکیب قرار می‌گیرد، وی امروز باز هم نیمکت‌نشین تیم سپاهان بود.

* این بازی در زیر بارش اندک باران برگزار می‌شد و به دلیل بارش باران، زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان لغزنده شده بود.

* پیش از آغاز بازی پاپی و کرمی به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفته و خسروی، مهدوی و مومنی نیز از تیم استقلال به سمت نیمکت سپاهان آمدند و با حسین فرکی خوش و بش کردند.

* احسان حاج‌صفی که به دلیل محرومیت در این بازی برای تیم سپاهان به میدان نمی‌رفت، امروز با لباس شخصی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده تا بازی را از نزدیک تماشا کند.

* همچنین مهدی تاج، رئیس اصفهانی سازمان لیگ برتر فوتبال نیز در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد.

* در دقیقه 2 مسابقه، عبدالله کرمی به دلیل نامساعد بودن حالش بر روی زمین افتاد اما پس از دقایقی، این بازیکن بار دیگر مشغول بازی شد.

* به دلیل نامشخص، اسکوربرد ورزشگاه فولادشهر امروز در مسابقه خراب بوده و زمان طی شده این بازی را نشان نمی‌داد.

* سپاهانی‌ها بر روی نیمکت خود شهاب گردان، سوکای، مرادمند، حسین فاضلی، میراد سرلک، امیرحسین کریمی و احسان مفتول‌کار را داشتند و تعداد بسیاری از بازیکنان جوان این تیم بار دیگر فرصت حضور در ترکیب 18 نفره این تیم را پیدا کرده بودند.

* رحمان احمدی در این بازی چندین بار مرتکب اشتباه شد و این مسئله انتقاداتی را به عملکرد این دروازه‌بان سابقاً ملی‌پوش ایران وارد کرد.

* سرپرست تیم استقلال خوزستان بعد از گل شریفی به داور این مسابقه اعتراض کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها