X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 تیر 1394, 11:42
کد خبر: 8053
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

حواشی دیدار الهلال عربستان و سپــاهان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا 2014

الهلال در ورزشگاه خانگی خود از حمایت پرشور هوادارانش سود می‌برد

الهلال در ورزشگاه خانگی خود از حمایت پرشور هوادارانش سود می‌برد الهلال در ورزشگاه خانگی خود از حمایت پرشور هوادارانش سود می‌برد
ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت ۲۲:۲۰ امشب سه شنبه در ورزشگاه ملک عبدالله ریاض برگزار شد به شرح زیر است:
*الهلال در ورزشگاه خانگی خود از حمایت پرشور هوادارانش سود می‌برد. بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ملک عبدالله از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کردند و به اشکال مخصوص به خود الهلال را تشویق می‌کردند.
*در هنگام ارسال ضربه ایستگاهی الهلال در دقیقه ۱۰ بازی، داور بارها فاصله خط دفاعی سپــاهان را کنترل کرد و این ضربه با تأخیر نواخته شد.
*کارگردان پخش زنده این دیدار بارها تصویر سامی الجابر که متفکرانه بازی تیمش را تماشا می‌کرد و گاهی مواردی را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد به نمایش گذاشت اما خبری از نیمکت تیم میهمان در پخش زنده بازی بود.
*در دقیقه ۲۲ دیدار، شهاب گردان که به دنبال مهار ضربه ارسالی بازیکنان الهلال بود با برخورد به زمین مصدوم شد و برای دقایق کوتاهی پزشکان به مداوای وی پرداختند.
*شهاب گردان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود و در حالی که پزشکان به مداوای گردان مشغول بودند امینی دروازه بان جوان سپــاهان شروع به گرم کردن کرد.
*اروین بولکو در دقیقه ۳۹ بازی با سعود کریری درگیر و مصدوم شد. بازیکن الهلال به دلجویی از او پرداخت.
*سرنگون شدن قحطانی در محوطه جریمه سپــاهان اعلام پنالتی از سوی داور را به دنبال نداشت در حالی که الهلالی‌ها معتقد بودند این صحنه باید پنالتی اعلام می‌شده است.
*اجازه بدهید با هم مبارزه کنیم تا تاریخ مثال زدنی خود را دوباره از نو بنویسیم" این نوشته بنری است که در سکوی تماشاگران الهلال نصب شده بود.‌
*گل الهلال در شرایط آفساید به نظر رسید که پیش از شروع نیمه دوم شبکه ۳ اقدام به نمایش صحنه آهسته این گل کرد.
*در دقایقی از نیمه دوم دیدار چلسی و اتلتیکو مادرید در کنار تصویر دیدار سپــاهان و الهلال پخش می‌شد.
* بازیکن الهلال به هادی عقیلی ضربه زد اما نیشی مورا با اعلام خطای سد از سوی عقیلی ضربه ایستگاهی را به نفع الهلال اعلام کرد. کادر فنی سپــاهان هم به اعلام این خطا اعتراض داشتند.
*عربستانی‌ها باز هم به شیوه معمول و همیشگی در هنگامی که از حریف پیش بودند بازی تاخیری را به نمایش گذاشتند. این موضوع از نحوه خارج شدن بازیکنان تعویض الهلال از زمین مشخص بود.
*تکرار وقت کشی بازیکنان الهلال در دقایق پایانی بازی اعتراض کادرفنی سپــاهان را به دنبال داشت. داور نیز با رعایت انصاف ۵ دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم این دیدار درنظر گرفت.
*شکست سپــاهان حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به دنبال داشت. سپــاهان حالا برای حداقل یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.
*با نتایجی که در دیدارهای امشب رقم خورد سپــاهان و الاهلی امارات از دور مسابقات حذف شدند و الهلال و السد به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها