X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 تیر 1394, 13:49
کد خبر: 8121
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 0

حواشی دیدار سپــاهان و تراکتورسازی

آه و حسرت سپــاهانی ها به دلیل موقعیت سوزی‌های پیاپی

آه و حسرت سپــاهانی ها به دلیل موقعیت سوزی‌های پیاپی آه و حسرت سپــاهانی ها به دلیل موقعیت سوزی‌های پیاپی
دیدار تیم‌های فوتبال سپــاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با حواشی مختلفی همراه بود:
* تماشاگران سپــاهان از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورده‌اند و بیشتر ظرفیت ورزشگاه تا پایان نیمه اول تکمیل شد. آن‌ها که در بازی هفته اول مقابل فولاد خوزستان از تماشای بازی تیمشان محروم بودند، امروز برای اولین بار ترکیب تازه سپــاهان در فصل سیزدهم را در فولادشهر ملاقات می‌کردند.
* اولین کارت زرد این مسابقه خیلی زود از جیب سعید مظفری‌زاده خارج شد و مرتضی اسدی با خطایی که در میانه زمین انجام داد، در دقیقه نخست این دیدار کارت زرد گرفت.
* این مسابقه حساس به صورت زنده از شبکه اصفهان، شبکه ورزش و شبکه سهند پخش می‌شد.
* در دقیقه ۱۸ این مسابقه، محمد غلامی در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد اما داور این دیدار اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه مسابقه داد.
* عده‌ای از هواداران تراکتورسازی با حضور در فولادشهر، به تشویق پرشور این تیم مشغول بودند.
* پیش از آغاز مسابقه، هواداران سپــاهان که رابطه خوبی با تماشاگران تراکتورسازی دارند، ضمن تشویق تیم حریف، هواداران تراکتورسازی را هم تشویق کردند.
* محمد غلامی در دقیقه ۲۲ مسابقه و پس از اینکه نتوانست توپی که برایش ارسال شده بود را مهار کند، از هافبک‌های سپــاهان خواست توپ را آرام‌تر برای او بفرستند.
* در دقیقه ۲۳ آرش افشین پا به توپ به نزدیکی محوطه جریمه تراکتورسازی رسید که محمد نصرتی مانع حرکت او شد اما این حرکت او از سوی داور خطا اعلام نشد. افشین هم که برای ثانیه‌هایی روی زمین افتاده بود بالاخره بلند شد و به بازی ادامه داد.
* در طول این مسابقه ‌مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی روی نیمکت این تیم نشسته بود و فرهاد پورغلامی مربی قرمزپوشان، بازیکنان را هدایت می‌کرد.
* به نظر می‌رسد سعید مظفری‌زاده اعتقادی به خطا روی آرش افشین ندارد و در چند صحنه که مهاجم سپــاهان سرنگون شد و اعتقاد به خطا داشت، از این صحنه‌ها گذشت.
* مصاف دو تیم که در پایان فصل گذشته لیگ برتر جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند، به جدال آسیایی‌ها شهرت یافته بود.
* مکث حسن کامرانی‌فر کمک داور این دیدار در هنگام اعلام ضربه اوت به نفع تراکتورسازی در دقیقه ۳۲، باعث اعتراض شدید هواداران سپــاهان به تصمیم او شد.
* حامد لک در دقیقه ۳۹ و پس از مهار موقعیت تک به تک آرش افشین دچار مصدومیت شد و پزشکان تراکتورسازی برای مداوای او وارد زمین شدند.
* در دقیقه پایانی نیمه اول، بین آرش افشین که لحظاتی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود و هواداران تراکتورسازی بحث کوچکی به وجود آمد اما هواداران این تیم در پایان نیمه اول افشین را تشویق کردند.
* نیمکت‌نشینان سپــاهان با گذشت چند دقیقه از آغاز نیمه دوم از روی نیمکت بلند شده و به گرم کردن خود در کنار زمین مشغول شدند.
* در دقیقه ۶۴، کمک داور این دیدار در یک صحنه به سود سپــاهان اعلام اوت کرد که بلافاصله تصمیم خود را عوض کرد و نقطه کرنر را نشان داد.
* حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی پس از اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم، از سمت دیگر زمین به طرف هم‌تیمی هایش که مشغول خوشحالی بودند آمد و در شادی آن‌ها شرکت کرد.
* بعد از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی، شهاب گردان از روی نیمکت سپــاهان بلند شد و با نگرانی و ایستاده در کنار زمین بازی را دنبال می‌کرد.
* پس از تعویض آرش افشین از سوی کرانچار، گزارشگر این مسابقه اعلام کرد که آرش بعد از تعویض روی نیمکت ننشسته و به رختکن رفته است. البته او با به نمایش درآمدن تصویر مهاجم سپــاهان که روی نیمکت نشسته بود، اشتباه خود را تصحیح کرد.
* در دقیقه ۷۴، کریم انصاری‌فرد به خاطر تمارض در محوطه جریمه سپــاهان با کارت زرد داور روبه‌رو شد.
* علی حمودی بعد از تعویض شدن با رادومیر جالوویچ، به خاطر تلف نشدن وقت مسابقه از همان سمت زمین به بیرون رفت.
* موقعیت سوزی‌های پیاپی مهاجمان سپــاهان در اواخر نیمه دوم، موجب آه و حسرت هواداران سپــاهان شد.
* سپــاهانی‌ها که در بازی رفت فصل گذشته نیز در اصفهان مغلوب تراکتورسازی شده بودند، در این دیدار نیز شکست خوردند تا تاریخ به نوعی برای این تیم تکرار شود.
* این اولین باخت طلایی‌پوشان در سیزدهمین دوره لیگ برتر بود؛ باختی که برای آن‌ها به قیمت از دست دادن فرصت صدرنشینی تمام شد.
این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها