X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 تیر 1394, 18:33
کد خبر: 8209
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار سایپا و سپاهان

بی اطلاعی گزارشگر این مسابقه از سه اخطاره بودن غلامی

بی اطلاعی گزارشگر این مسابقه از سه اخطاره بودن غلامی بی اطلاعی گزارشگر این مسابقه از سه اخطاره بودن غلامی
حواشی دیدار سایپا و سپــاهان به شرح زیر است:
* در دقیقه پنجم بازی رحمان احمدی پس از شیرجه بلندی که روی شوت بازیکنان سایپا از خود نشان داد به تیرک دروازه برخورد کرد هرچند زیاد آسیب دیدگی او جدی نبود.
* محمد غلامی به دلیل ۳ اخطاره بودن در این بازی محروم بود جالب اینکه گزارشگر این مسابقه از ۳ اخطاره بودن غلامی مطلع نبود.
* سپــاهان در این بازی به دلیل تشابه پیراهن اصلی‌اش با رنگ نارنجی پیراهن سایپا یکدست سفید پوش بود.
* کیفیت تصویربرداری و پخش زنده این دیدار از شبکه البرز و اصفهان اصلاً مطلوب نبود.
* در حالی که پیش از این اعلام شده شبکه شما هم این دیدار را به صورت مستقیم پخش می‌کند اما گویا تصاویر این دیدار به مسئولان شبکه شما نرسیده بود و آنها دیدار مس کرمان و فجرسپاسی را پخش کردند.
* یعقوب کریمی برای اولین بار در ترکیب ثابت سپــاهان در لیگ امسال قرار می‌گرفت، او جانشین محمد غلامی محروم شده بود.
* گزارشگر مسابقه در طول مسابقه تعریف و تمجید‌های زیادی از رحمان احمدی، دروازه بان سپــاهان می‌کرد، در زمانی که رحمان احمدی عکس العمل خوبی از خود نشان می‌داد نیز این تعریف و تمجیدها به اوج خود می‌رسید.
* حرکات فیرات، سرمربی آلمانی سایپا در اعتراض به تصمیمات داور مسابقه در نوع خود جالب توجه بود.
* در ابتدای نیمه دوم مهدی جعفرپور و علی احمدی برخورد شدیدی با هم داشتند که منجر به مصدومیت آنها شد.
* آرش افشین که پس از بازی قبلی سپــاهان برابر مس کرمان به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرده بود در اواسط نیمه دوم به جای یعقوب کریمی زمین آمد.
* ابراهیم صادقی، کاپیتان سایپا هنگامی که در اواسط نیمه دوم تعویض شد بازوبند خود را به مجید ایوبی داد تا او کاپیتان باشد.
* وقتی در اواخر نیمه دوم آرش افشین صاحب موقعیت خوبی شد و با بی دقتی و تعلل آن را از دست داد نیمکت سپــاهان و کرانچار بسیار عصبانی شدند.
* کرانچار در این بازی فقط از یک تعویض خود استفاده کرد و در آن سو نیز فیرات از ۲ تعویض خود استفاده کرد که در نوع خود جالب بود.
* رحمان احمدی با درخشش در این بازی برای ششمین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت تا همچنان بهترین دروازه بان ایرانی از لحاظ کلین شیت در لیگ سیزدهم باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها