X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1394, 10:33
کد خبر: 10192
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال

مسابقات کسب سهمیه المپیک با حضور تیراندازانی از ۸۳ کشور جهان و ۱۰۳۸ ورزشکار از 15 تا 25 مرداد ماه در شهر گابالای جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود. تیم کشورمان با ۲۴ تیرانداز در این مسابقات حضور خواهد داشت.
اسامی ملی‌پوشان به شرح زیر است:
رشته تفنگ:
حسین باقری (ملی‌پوش اصفهانی)، مهدی جعفری پویا، محمدحسین کریمی، الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی‌نژاد
رشته تپانچه:
محمد احمدی، ابراهیم برخورداری، بهناز غلامی، گلنوش سبقت الهی، الهام هریجانی، هانیه رستمیان
رشته تراپ:
سید بابک یگانه، سعید اسدی خیاوی، محمدحسین پرورش‌نیا (ملی‌پوش اصفهانی)، سپیده سیرانی، شیوافرح پور، مرضیه پرورش‌نیا (ملی‌پوش اصفهانی)


شنبه 17 مرداد در آخرین ماده رقابتی نمایندگان شنای ایران در مسابقات قهرمانی جهان فینا کازان ۲۰۱۵ جمال چاوشی‌فر شناگر اصفهانی در ماده ۵۰ متر کرال پشت به آب زد.
کاپیتان تیم ملی ایران این مسافت را در ۲۶ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه شنا کرد و در دسته خودش چهارم شد. او با این رکورد در رده‌بندی کلی بین ۶۹ نفر در جایگاه چهل و دوم ایستاد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند


هشتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز پنجشنبه 15 مردادماه و با حضور نزدیک به 400 ورزشکار دختر و پسر از 23 کشور قاره کهن در شهر شیلین هوت در استان مغولستان داخلی چین آغاز شد.
استان اصفهان در این مسابقات 2 نماینده در بخش تالو و 5 ورزشکار در بخش ساندا دارد که 4 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز حاصل ار آنها بوده است. اسامی مدال‌آوران کاروان کشورمان به شرح زیر است:
تالو:
طلا: زهرا کیانی از اصفهان (2 مدال طلا)، شاهین بنی طالبی (از اصفهان)، فاطمه جزینی (از اصفهان)
نقره: سوگند گلشنی (2 مدال)، سپیده شاکریان (2 مدال)، زهرا کیانی (از اصفهان)
برنز: شاهین بنی طالبی (از اصفهان)، مهدی مختارپور، طاها بدیعی (از اصفهان)، فاطمه اسدی
اسامی ووشوکاران اصفهانی حاضر در این مسابقات به این شرح است:
ساندا: عادل نجفی، مائده هاشمی
تالو: طاها بدیعی، محمدرضا جعفری، شاهین بنی طالبی، فاطمه جزینی، زهرا کیانی.
همچین در کادرفنی تیم ملی ووشو، مربیان اصفهانی از جمله راضیه طهماسبی (مربی ساندای دختران)، مریم معماری و راضیه حاجی‌زاده (مربی تالو دختران) و بهروز گلی (مربی تالو پسران) حضور دارند.


رضا قاسمی ملی‌پوش دوی سرعت ایران که در جام کازانف قزاقستان موفق به کسب سهمیه المپیک در ماده دو 100 متر شد، به همراه 5 ملی‌پوش دیگر ایران از 19 مردادماه بار دیگر وارد اردوی تیم ملی خواهد شد. این اردو جهت شرکت در مسابقات جهانی پکن تشکیل می‌شود و قاسمی علاوه بر شركت در ماده 100 متر، در این مسابقات شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک در ماده 200 متر امتحان خواهد کرد. مسابقات جهانی دوومیدانی از 31 مرداد تا هشتم شهریورماه به میزبانی شهر پکن چین برگزار خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها